24 aprilie 2010

Interviu Kellan

O parte din interviul lui Kellan din revista Interview Magazine
De ce ai ales Hollywood-ul?
Am destui frati mai mari care au facut multe greseli in ochii mamei mele.Asa ca am invatat din greselile lor.Nu vreau sa intru in detalii,dar in timp ce cresteam,tot timpul am incercat sa o usurez pe mama de stresul de care avea parte.Am aplicat la o scoala dintr-un alt stat,pentru ca nu vroiam sa depind de ea.De aceea,LA,unde era tatal meu,mi s-a parut un loc potrivit.
De ce actoria?
In LA,am intalnit multi actori.Mintea mea a inceput sa se deschida in privinta asta.Nu am realizat ca Brad Pitt e o persoana reala.Nu m-am gandit ca e vreun robot sau o masina,dar credeam ca te nasti actor - ca intr-un arbore genealogic.Ca si la NASCAR,nimeni nu zice "Hey,eu o sa fiu un sofer NASCAR."Trebuie sa aiba putin habar.In LA am realizat ca oricine poate face asta.De ce sa nu incerc si eu?Am inceput sa merg la foarte multe cursuri de actorie si am descoperit ca am o mare pasiune pentru asta,probabil cea mai mare din viata mea.Asa ca m-am decis sa pun deoparte scoala,bursele,tot ce am muncit pentru mine si mama,si sa urmez noua calatorie.
Spre deosebire de alti actori,nu simti nevoia sa te distantezi de modeling.
Este ciudat cum lumea vede modelingul ca pe un lucru negativ.Ma uimeste cum oamenii spun ca din cauza faptului ca sunt model ma cred frumos si ca ma pot folosi de imaginea mea ca sa inaintez.Nu sunt frumos!
Chiar nu crezi ca esti frumos?
E comic sa vad cum oamenii spun ca am sex appeal sau ca sunt noul Brad Pitt.Rad la asta,pentru ca eu nu vreau sa fiu asa."Esti un sex icon!".De ce?Pentru ca am jucat rolul unui vampir?Este nemeritat acest lucru.Daca aveam cei mai tari muschi din lume sau aratam precum Brad Pitt in "Fight Club"(1999),atunci da,dar nu o sa ma infometez.Mananc tot ce vreau si nu sunt un mare fan al exercitilor.Genele mele sunt bune,dar nu prea sunt de tipul El-Barbat.Nu inteleg,dar apreciez.(rade).
Iar cand iesi afara fara tricou la alergat cu cainii tai,oamenii trebuie sa se obisnuiasca cu asta.
Nu inteleg de ce este atat de special.Cunosc multi oameni care alearga fara tricou pentru ca nu vor sa transpire pe haine.Eu sunt doar o persoana normala.Si am 4 paparazzi care stau in fata casei mele toata ziua(rade).
Modestia ta este incantatoare,dar ti s-a intamplat sa te uiti la alti barbati care primesc un rol si sa zici "Pot sa te distrug cu frumusetea mea!"?
Imi place competitia.Cresc prin ea.Imi place sa castig camera dinainte de a intra in ea.Cand am fost dupa "Twilight",eram foarte mare,mai ales dupa "Generation Kill".Aveam aproape 90 de kg si numai muschi.Descrierea personajului era mare,greoi,luptator,un urs de om cu zambet.Am intrat in camera de asteptare unde erau alti 9 actori,dintre care jumatate faceau flotari si jumatate vroiau sa para duri.Am chicotit.Sunt foarte perceptiv.Imi place sa vad barbati cu coada ochiului meu care zic "Super!",pentru ca vad un tip care sigur va primi rolul.Este comic.Nu vreau sa fiu ingamfat,dar sunt increzator pentru ca stiu ca mi-am facut toate temele.De asemenea,iubesc foarte,foarte,foarte mult sa fac piese pentru personaje.Imi place sa port peruci la auditii,desi,uneori nu ajuta.Imi place sa joc rolul tipului neincrezator,cel opus personajului mei obisnuit,pentru ca atunci iese adevarata actorie.
Primesti in continuare roluri pentru ca esti un actor talentat si dedicat.
Mai am multe de invatat si sunt binecuvantat ca pot lucra cu actori foarte talentati.Nu sunt nici pe de-aproape de telul meu.Totul tine despre aplicatia ta si sa lucrezi si sa te antrenezi.Vreau sa fac asta pana cand voi muri.Vreau sa fiu in filme si sa lucrez alaturi de oameni care ma fac sa devin un actor mai bun.Asta astept cu nerabdare.Vreau sa-l testez pe acest Kellan,sa-i vad limitele si sa creez noi Kellani.
Aici gasiti interviul complet.

2 comentarii:

  1. tipul arat bestial! am vazut la barcelona un poster cat un bloc, cu el in chiloti- reclama aia la CK- e de vazut...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acusi apare filmul de groaza in care joaca.Deabia astept sa-l vad cum joaca :O

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.