25 aprilie 2010

Interviu Kiowa Gordon

Iata si interviul cu Kiowa Gordon de la Seventeen Magazine.
La cati ani ai avut primul sarut?
Cred ca am avut 3 ani cand un prieten de familie a venit in vizita,iar copii lui m-au pupat.
De care vedeta esti indragostit?
Niciuna,imi iubesc prietena.
Ce trend in moda feminina te deruteaza?
Fustele foarte scurte.Nu sunt elegante.
Ce film de fete iubesti in secret?
Valentine's Day.
Placerea interzisa de la TV?
The Venture Boys.
Ce actor te-ar interpreta intr-un film bazat pe viata ta?
Sunt prea tanar ca sa am un film bazat pe viata mea,sunt abia la inceput.
Care este meseria ta de vis?
Sa fiu actor si vedeta rock!
Daca ai putea schimba locul cu cineva din lume,cu cine ai vrea?
Mi-ar placea sa fiu furnica pentru o zi,dar sper sa nu fiu strivit.
De cine din familia ta esti cel mai apropiat?
Fratii mei si parintii mei.
Website-ul preferat?
Kiowa Gordon Online
Mancarea Fast Food fara de care nu poti trai?
Pot sa traiesc fara Fast Food.
Care este cel mai prost obicei al tau?
Sa las lucrurile pe mai tarziu.
Ultima piesa ascultata la iPod?
"Paris in Flames" de Thursday.
Care este ultimul lucru cumparat?
Benzina.

Ce ai visat seara trecuta?
Am visat ca alergam prin ceata cu iubita mea cautandu-ne prietenii.

Cati bani ai acum in portofel?
110 $ si cateva carduri.
Completeaza propozitia : Cand am avut 17 ani,eram...
Un elev de liceu care se distra cu prietenii.

2 comentarii:

Spune-ti si tu parerea.