26 aprilie 2010

Interviu Kristen

Cateva citate din interviul lui Kristen pentru revista Flaunt
Despre participarea ei la Sundance Film Festival unde a avut loc premiera filmului ei "The Runaways" : "Credeam ca toti vor scrie critici stupide despre film.Credeam ca toti abia asteapta sa-mi zica sa ma intorc la "Twilight".Dar nimeni nu a facut asta.Am depus foarte mult efort.As fi murit lucrand la acel film.Asa ca daca ar fi zis cineva asa ceva,atunci puteam foarte bine sa ma opresc."
Kristen explica de ce - cel putin in mintea ei - ea pare distanta si rezervata fata de ceilalti : "Adopt o atitudine defensiva si asta probabil a continuat ideea oamenilor ca eu nu zambesc.Imi scutur si picioarele,asa ca oamenii cred ca ma simt tot timpul incomod".
Despre modul in care isi alege filmele,Kristen spune ca dupa instinct : " Cine stie peste ce dai?Nu pot sa citesc un scenariu si sa zic ca e super,pentru ca exista o parte pentru mine,varsta mea,perfect - nu pot trai asa.Sti ce vreau sa zic?Asta nu sunt eu."
Cum a schimbat-o faima : " Mda,cu siguranta interpretez diferit.Depasesc multe.Singurul instinct de insecuritate pe care l-am dezvoltat este firea mea super paranoica,cand lumea se uita la mine,si de fapt nu o face."
Sursa

Un comentariu:

Spune-ti si tu parerea.