7 mai 2010

Interviu Kristen

Iata o parte din interviul lui Kristen pentru revista "Elle".
Despre nebunia care a devenit viata ei : Este incredibil!Daca o persoana afla unde esti,trebuie sa pleci cat mai repede de acolo.Oamenii innebunesc.Iar fotografii,sunt viciosi.Sunt rai.Sunt ca niste huligani.Nici nu mai vreau sa conduc singura.Este foarte periculos.
Despre pierderea intimitatii : Cineva a venit odata la usa camerei mele de hotel,cerandu-mi un foc,apoi a spus ca e un mare fan.L-am intrebat " Chiar trebuie sa-ti aprind tigara?De unde stii in ce camera stau ?"Nu mai pot sa fiu eu insumi si imi place sa fiu eu insami.
Despre criticile legate de comportamentul ei in public : Cred ca e comic faptul ca atunci cand sunt pe scena pentru a accepta un premiu,lor li se pare ca sunt stresata,necomfortabila si ciudata - si sunt - dar astea sunt cuvinte rele pentru ei.
Despre purtarea ei de pe covorul rosu : Oamenii spun ca sunt mizerabila tot timpul.Nu este vorba ca sunt mizerabila,doar ca cineva urla la mine...cateodata,trebuie sa ma abtin sa nu plang...este o reactie fizica la energia aruncata la tine.
Despre pasare : Ma enerveaza cand spun ca nu-mi pasa,pentru ca nimanui nu-i pasa mai mult ca mie.Iti spun,nu stiu pe cineva care face toate astea si ii pasa mai mult decat mie.
Despre Team Edward vs. Team Jacob : Niciodata nu as deprecia relatiile mele vorbind despre ele.Oamenii zic "Spune doar cu cine esti impreuna.Apoi oamenii vor inceta sa fie atat de lacomi de asta".Dar nu e asa,nu vor inceta.Vor cere detalii.
Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.