6 iunie 2010

Mesaj de la David

Iata mesajul lui David Slade pentru fanii Twilight,postat pe pagina Twilight Facebook :

"Dragi fani Saga Twilight,

vreau sa va felicit pentru cei peste 6 milioane de fanii ai paginii Twilight Facebook.

Este greu de inteles ca in urma cu un an incepeam sa construiesc cea de-a treia parte a aventurii ce are loc in Forks.

Vreau sa imparatesc cu voi o poveste de la filmari.

A fost intr-o seara de vineri,iar ploaia era neobosita.Eram in La Push sa filmam legendele tribului,un discursc grozav al lui Billy Black.Ii aveam pe toti lupii,pe Kristen si pe Taylor in jurul focului,cand cerul s-a dezlantuit.

Gil Birmigham a fost intr-o forma buna,in timp ce ploaia ne batea am ajustat luminile astfel incat ploaia sa dispara in intunericul noptii.

Am construit un cort deasupra scenei ca sa-i tinem uscati pe toti in timp ce lucram,iar la fiecare 15 minute trebuia sa ne oprim sa aruncam apa si sa nu o lasam sa strice materialul.

Pentru motive inca necunoscute,in jurul orei 3 am,haita de lupi statea in drumul galetilor pline cu apa de ploaie,cand au fost aruncate.Fiind vorba despre haita de lupi,ei am ras de asta in timp ce stateau acolo udati pana la oase.

Am lucrat prin noroi si ploaie toata noaptea pana cand am avut scena perfecta.

Cand am plecat,rasaritul inca nu era aproapte si in lumina neclara,am trecut pe langa o mica armata de fani,care au infruntat vremea toata noaptea,stand inca acolo,cu flori ude si asteptand o privire fugara a actorilor.

Asa ca,pentru acei dintre voi care au asteptat in spatele liniilor de securitate,care au stat la rand peste noapte in fata cinematografelor,pentru cei care iubesc aceste povesti,"Eclipse" este o scrisoare de dragoste pentru voi.

In fiecare zi am simtit greutatea scenelor voastre preferate,replicilor voastre preferate,viselor si imaginatiei voastre.

A fost o calatorie de neuitat,iar acum,cand finalizez ultimele printuri pentru cinematografele voastre,abia astept ca voi sa o vedeti.

Sincere salutari,
David Slade."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.