16 iulie 2010

Interviu

Bild.de a postat un nou interviu cu Robert,Kristen si Taylor.
Domnisoara Stewart,Domnule Pattinson,Domnule Lautner..dupa ce ati facut 3 filme din Saga Twilight,va ganditi acum cand se va termina?
Rob :
Vreau sa spun ca e aproape imposibil sa intelegi experienta asta acum.Totul s-a intamplat intr-o asa scurta perioda de timp,e ca o supernova!
Kristen :
Admir foarte mult rolul Bellei.Ea imi este ca o sora.As putea sa fac asta,pentru totdeauna.
De ce scena din "Eclipse" va aduceti cel mai bine aminte?
Kisten :
Cand Taylor trebuia sa- i spuna lui Rob "Sunt mai fierbinte decat tine!".A fost atat de comic,aproape ca nu m-am putut opri din ras.Chiar si dupa ce am auzit-o de 50 de ori,tot mi s-a parut comica.
Taylor : Eu trebuia sa o duc pe Kristen in varful muntelui in timp ce-i spuneam 4 pagini de replici.
Cine este idolul vostru?
Taylor : Idolul meu e Tom Cruise.Este foarte talentat si foarte dragut.Preferata mea feminina este Jessica Alba.Este femeia visurilor si colega visurilor in acelasi timp.
Kristen : Am o deosebita consideratie pentru Joan Jett.Recent am jucat rolul ei in "The Runaways" si am avut ocazia sa o cunosc.Joan a demonstrat ca si femeile pot avea succes in lumea rock- ului si in acelasi timp si-a pastrat identitatea.Pentru asta ai nevoie de mult curaj.
Cum sa simtiti cand va intalniti cu alte vedete? Rob : Am stat langa David si Victoria Beckam o data intr-un restaurant din LA.Am fost putin socat,mi s-a parut ireal.
Care este cel mai nebunesc lucru pe care l-ati citit despre voi? Taylor : Ca am murit.Serios!Am murit chiar de mai multe ori.O data au spus ca niste dansatori australieni m-au omorat.
Robert : Am fost votat cel mai bine imbracat barbat.M-am uitat la mine ,purtam un trenning,foarte vechi ,pantofi rupti si sosete pentru costum - asa ca cel mai bine imbracat ?
Sunteti pusi in situatii in care nu asteptati sa fiti,nu?
Robert : Paparazzi ma urmaresc peste tot,in orice loc ciudat ma duc.Trebuie sa ma obisnuiesc cu asta.Cand am fost in Londra,m-au fotografiat cand eram intr-un magazin si cumparam boxeri ,iar un prieten de-al meu care era cu mine si-a cumparat si el o pereche sa ma faca sa ma simt mai comfortabil.
Taylor : Cel mai ciudat lucru care mi s-a intamplat a fost cand eram in Australia.O fana din Sydney a venit la mine sa ii semnez bratul,iar ziua urmatoare am citit un articol ca si-a tatuat autograful meu.
Twilight trasnmite unele teme de moda veche,cum ar fi iubirea vesnica,fara sex inainte de casatorie.
Robert : Exista oameni care se intalnesc intr-un bar si fac sex in aceeasi noapte si sunt impreuna pentru restul vietilor lor.Unii sunt impreuna fara sa se casatoreasaca,fac 5 copii si se casatoresc la final.Cred ca societatea nu ar trebui sa impuna reguli despre cum sa-ti traiesti viata.Fiecare ar trebui sa fie in masura sa decida asta.
Edward pare ca trezeste o chestie arhaica in femei,nobilul care isi duce iubita in brate.Incotro s-a dus emanciparea ?
Robert : Si eu ma intreb acelasi lucru.(rade)
Cat de mult din tine putem gasi in personajul tau?
Taylor : In viata privata,suntem amandoi persoane obisnuite.
Ce faci ca sa ramai acceasi persoana care ai fost si inainte de acest fenomen?
Kristen :
Nu trebuie sa te gandesti la el foarte mult.Pe de o parte e grozav,dar pare si foarte ireal.Este o calatorie grea - dar e plina de distractii.

3 comentarii:

  1. ce naiba a vrut sa spuna Robert cu intalnirea in bar???(...nu ca nu sunt cazuri reale....cunosc cate ceva despre asta.:) ...ce vrea sa transmita?

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Mariana Rădoi: Cel mai probabil voia să spună că poveştile de dragoste care durează nu pot fi încadrate într-un tipar şi el nu a făcut decât să dea două exemeple: de la one-night stand care se poate transforma într-o căsătorie fericită, până la familii fericite care au mulţi copii, dar nu sunt căsătoriţi din punct de vedere legal şi aleg să facă acest pas abia spre finalul vieţii.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu inteleg ce nu ai inteles draga mariana:)) spune exact ce a vrut sa transmita la sfarsitul frazei. lol.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.