21 iulie 2010

Interviu

Un nou interviul al actorilor Kellan Lutz si Alex Meraz pentru indielondon.
Privind inapoi la primul film,iti vine sa crezi cat de mult a crescut aceasta franciza?
Kellan : Tinzi sa te indragostesti de personajul tau,ceea ce e foarte special si unic.Eu il iubesc pe Emmet si iubesc sa-l joc.E trist la final,cand inchizi capitolele cartilor,pentru ca e mare parte din viata ta.Suntem toti ca o mica familie.Dar este o binecavantare sa faci parte dintr-o asemenea franciza care iti permite sa continui sa joci personajul."Eclipse" a fost cartea mea preferata din toata seria.Am ramas impresionat de actiunea combinata cu povestile de iubire.Abia astept sa-l vad.
Ce anume la serie face audientele sa iubeasca vampirii,misticismul si nevii?
Alex : Cred ca tocmai ai spus,iubire.La originea oricarei povesti sta o poveste de iubire.Exista si elemente fantastice ,varcolacii si vampirii,dar la final,totul este foarte bine ancorat in realitate cu povestea de dragoste,poveste in care multi se regasesc.Stiu cum e sa simti acea iubire neimpartasita,gelozie,razbunare,loialitate,a fi nevoit sa alegi...cred ca filmul acesta ("Eclipse") le acopera pe toate.
Ne poti spune ceva despre antrenamentele pentru scenele de lupta din "Eclipse"?
Alex : Ce-am facut ,se numeste acum tabara de lupi.Am facut zapaceli de muschi...
Zapaceli de muschi?
Alex : Da,e foarte confuz.Este ca antrenamentele de circuit.Dar care mai mult decat atat,ne-au legat.Ne simteam foarte comfortabil,exista scene in care ne prostim tot timpul.Nu mai stiam cand mergea camera si cand nu.Tot timpul ne simteam bine.A fost o experienta foarte placuta.Dar exercitiile de la tabara s-au uitat usor.Eu ma mai antrenasem inainte in arte martiale si dansuri.Asa ca totul a fost un proces destul de organic,mai ales cand trebuia sa-mi dau jos bluza.
Fiind atat de implicat in acest proiect,iubesti la fel de mult filmele ca oricare dintre fani?
Kellan : Asta e partea cea mai distractiva.Stim toate secretele de la filmari.Revin acum toate amintirile.Cand privesc filme in care joc eu sau alti colegi de-ai mei,am o alta viziune asupra lor.
Care este cea mai ciudata intalnire pe care ai avut-o cu fanii?
Alex : Cred ca fost anul trecut,cand promovam "New Moon" in LA.Aveam o intalnire cu fanii,si toti actorii erau foarte speriati de ei,numai eu am iesit sa le raspund si sa-i salut.Si ma vazut o fana cu un buchet de flori si un ursulet,si m-a chemat la ea.Imediat m-am gandit ca nu trebuia sa se deranjeze.Asa ca m-am dus la ea,si mi-a spus "Sa dai asta lui Kellan".
Si tu Kellan?
Kellan : Tin minte o fana...stiu ca dadeam autografe ...ea a cerut un autograf si intreaba daca ma poate lua acasa.Eu eram "Da,da..cum te numesti?" Apoi,deoadata a scos o pereche de catuse ."Hey!",i-am zis.A fost batjocoritoare.Am povestit asta imediat dupa ce s-a lansat "Twilight",iar cand promovam "New Moon",o alta fana mi-a zis "Hey,stii povestea aia pe care ai spus-o?"...
"Mda"....si a scos o pereche de catuse cu blanita "Am ceva pentru tine!".Apoi si-a desfacut bluza si avea un mesaj foarte dragut pe ea.Asta a fost chiar dragut.Toti sunt draguti,nu prea pot explica iubirea pe care o au pentru noi.
Ca parte din fenomenul "Twilight" ai putut sa calatoresti mult.Care a fost destinatia ta preferata si de ce?
Kellan : A mea cred ca a fost Republica Dominicana - oamenii de acolo,dansurile,mancarea...cultura in sine.Oamenii acolo nu au multe,dar sunt recunoscatori.Cand am fost acolo,am gasit o fericire interioara in mine pe care o pierdusem.In State o poti pierde usor,printe multe.Si natura acolo...nu am vazut niciodata libelule asa mari si cascade atat de curate.Este un loc foarte romantic si foarte frumos.
Care este amintirea ta cea mai placuta de la filmarile "Eclipse"?
Kellan : Ne implica pe mine si pe Jackson...ne-am distrat la scenele de lupta,cand l-am lovit foarte tare si a cazut jos.Dar a fost un adevarat cavalerist.S-a ridicat susurand si mormaind replicile sale...El tocmai terminase "The Last Airbender" si devenea un mic si neascultator Jackson.Crede ca detine lume,asa ca intram in tot felul de probleme in timpul liber.A fost foarte distractiv.
Daca ai putea,cu cine ai schimba rolul si de ce?
Kellan : Cu James din prima carte.Cred ca ar fi fost un rol foarte distractiv.As fi lasat sa-mi creasca si parul.
Daca ai avea o putere speciala,care ar fi ?
Kellan : Ce-mi place foarte mult la personajul meu este,nu numai forta lui ci si curajul sau.Daca privesti viata asa,vei trai destul de fericit.Asta imi place la Emmet.Asa ca puterea asta mi-ar placea.

Un comentariu:

Spune-ti si tu parerea.