10 iulie 2010

Trailer "The Runaways"

Iata noul trailer al filmul "The Runaways".

Sursa

4 comentarii:

  1. eu am vazut deja filmul si pot sa spun ca e foarte tare :). Dakota si kristen au jucat perfect si este un film foarte bine realizat. Merita vizionat! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dakota arata foarte trashy < Kristen. O sa caut filmul desi pare ca o sa fie cam "ieftin"...

    RăspundețiȘtergere
  3. filmul este impecabil din multe puncte de vedere..interpretarea lui kristen este fenomenala, vocea suna la fel ca a lui joan, inclusiv cantatul la chitara..imita perfect stilul ei..probabil amanuntele astea nu le observa oricine insa eu sunt o mare fana joan jet/the runaways si de mult timp asteptam sa apara un film cu acest subiect.
    nu eram convinsa la inceput cand am auzit ca interpreta lui joan va fi kristen insa, acum dupa ce am vazut filmul, dupa ce am vazut-o la sfarsitul filmului, in studioul radio, pot spune ca a fost cea mai buna alegere..si fizic semana cu joan in proportie de 95%.
    si inca ceva..filmul nu e ieftin deloc, e foarte bine realizat dar trebuie luat in vedere faptul ca actiunea se petrece in anii 70.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.