2 septembrie 2010

Interviu Sabrina Frank

O mai tineti minte pe Sabrina,cea care o interpreteaza pe Vera in "Eclipse",prietena umana a lui Rosalie?Revista "Glamour" din Germania a publicat un scurt interviu cu norocoasa actrita.
Ai facut cunostiinta cu Robert Pattinson?
Da,am stat de doua ori cu el la masa.A fost o situatie foarte calma si placuta.De asemenea,am cunoscut-o si pe Kristen.Ii respect pe cei doi pentru tot ce fac si sunt foarte fericita ca am avut ocazia sa-i cunosc.
In acea perioada,circulau zvonuri despre relatia celor doi.Ai vazut tu ceva?
Nu.Cred ca o singura data i-am vazut impreuna,dar se comporta mult prea profesional ca sa fie prinsi sarutandu-se la filmari.
Spune-ne cateva mari evenimente pentru tine de la filmarile "Eclipse".
Faptul ca i-am intalnit pe Rob si pe Kristen si ca am vazut cat de umani cei doi sunt..Mi-ar placea sa-i pot ajuta cumva.Sunt urmariti peste tot si nu au un moment pentru ei.De asemenea,am fost luata in serios ca actrita.David Slada mi-a dat ocazia sa vorbesc despre film in trailer,ca oricarui alt actor.Totul a fost grozav.

Sursa
Si faceti cunostiinta cu vampirul Benjamin din "Breaking Dawn",interpretat de actorul Rami Malek ,ne anunta Examiner.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.