24 octombrie 2010

Interviu Kellan Lutz pentru ElMulticine

Dupa ce ieri am postat pozele sexy cu el, din revista Men's Health, azi am gasit un interviu dat de Kellan pentru ElMulticine.
Iata fragmentul referitor la Breaking Dawn:

Cum ai defini personajul Emmett?
Fratele mai mare are responsabilitatea de a proteja familia si datorita puterii lui supraomenesti poate sa aprecieze altfel ceea ce e considerat in general a fi de neinvins. Poate sa faca fata oricarei situatii cu un zambet, pentru ca atunci cand nu ti-e teama de nimic, poti sa te distrezi mult mai bine.

Ce poti spune despre personajul tau in cele doua filme Breaking Dawn?
Emmett o sa fie un personaj mai important, asa cum se intampla in carte, si ni se va arata o noua perspectiva asupra lui, care ne va da ocazia sa-l cunoastem mai bine.

Cum reuseste un actor sa joace acelasi personaj sub indrumarea a patru regizori diferiti?
Stii, pentru mine asta e ceva ce-mi place. Noi, actorii, dezvoltam personajele pe care le jucam si ne aflam intr-un proces continuu de creatie. Asa ca atunci cand ne plafonam, regizorul adauga noi si noi elemente, pana cand ajungem sa ne cunoastem perfect personajul.

Referitor la ultimul regizor cu care vei lucra la saga Twilight, Bill Condon. Stii ceva despre el si despre cum lucreaza?
Imi place, i-am vazut toate filmele si chiar astept cu nerabdare sa-l cunosc pe el si echipa grozava cu care lucreaza.

Un comentariu:

  1. sper ca, daca tot au facut scenariul mai mare edecat cartea insasi, in Zori de Zi, emmet sa apara mai dec...

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.