21 octombrie 2010

Kristen despre Bella

In recentele interviuri de la evenimentele de lansare a noului ei film, Kristen a dat cateva informatii despre felul in care se pregateste sa o joace din nou pe Bella.
"Mi-e foarte pofta de un cheeseburger, dar trebuie sa joc rolul de vampir in cateva saptamani" a spus Kristen despre incercarea ei de a tine dieta pentru transformarea Bellei din Breaking Dawn.
"Sunt incredibil de insarcinata in primul film. Am probat costumele si ma fac sa par imensa.Sarcina devine atat de mare la un moment dat,
incat pare inumana. Se vede ca o face pe Bella sa sufere.Are semne si vanatai."
Kristen a spus si ca nu a vazut inca rochia de mireasa pe care va trebui s-o poarte in film:
"N-am probat inca niciuna. Ca sa fiu sincera, alegerea rochiei e o decizie importanta. Am un oarecare drept in luarea deciziei, dar cred ca depinde mult si de Stephenie. Nu stiu cum o sa arate, dar sunt sigura ca o sa fie foarte frumoasa."
Articolul complet: aici

2 comentarii:

  1. daca se ia dupa Stephenie.....nasol! nu am vazut cine stie ce gusturi bune in materie de haine ...dar, altceva este cu Ahley, care ca si Alice, are multe in comun cu o persoana care se pricepe....

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm... stephanie nu pprea are gusturi in materie de moda.... are talent la scris si multa imaginatie dar cu moda nu ii prea merge:D sunt nerabdatoare sa apara o datra filmul cand ma gandesc cat mai e imi vine sa urlu:)) oricum dea bia astept sa ii vad" burtica".

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.