6 octombrie 2010

Scenariul Breaking Dawn e gata

Peter Facinelli (Carlisle), a anuntat pe Twitter ca a citit scenariul si ca e foarte incantat. Asta inseamna ca scenariul a inceput deja sa fie distribuit actorilor pentru prima citire.


Intr-o postare anterioara din septembrie, Melissa Rosenberg (scenarista)spunea ca inca lucreaza la scenariu:

Buna tuturor! Scuze ca n-am mai dat niciun semn de ceva timp. Am fost foarte implicata in lumea Breaking Dawn. Am lucrat alaturi de regizorul nostru Bill Condon, iar contributia lui a fost grozava. Intelege povestea, structura si personajele asa cum numai un scriitor poate, dar in acelasi timp are idei vizuale fantastice. Sex, nastere, pene, sange...sunt toate in scenariu. Mai multe amanunte in curand! xoxo Mel
Filmarile sunt programate sa inceapa in noiembrie. Nu stiu voi cum sunteti, dar eu abia astept spoilerele!
Sursa Twilighters.org

2 comentarii:

  1. din punctul meu de vedere, ar fi trebuit demult sa inceapa si filmarile(si daca se putea sa se si termine....)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu vreau sa vad poze O_O poze poze poze!!!:X

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.