3 decembrie 2010

David Slade despre coloana sonora Eclipse

Vesti bune. Coloana sonora Eclipse a fost nominalizata la premiile Grammy! Lista completa de nominalizari la categoria Cea mai buna coloana sonora, este:
Crazy Heart, Various Artists
Glee: The Music, Volume 1, Glee Cast
Tremé, Various Artists
True Blood—Volume 2, Various Artists
The Twilight Saga: Eclipse, Various Artists

Cu aceasta ocazie, David Slade, regizorul Eclipse, a postat pe twitter cateva pareri personale despre piesele de pe soundtrack:
Coloana sonora Eclipse a primit o nominalizare la premiile Grammy. Piesa mea preferata este UNKLE (feat The Black Angels) – “With You in My Head” ...A voastra care e?

Florence and the Machine e de asemenea grozava. Am fost pe punctul de a pune piesa asta mai devreme in film, in scena in care Bella se indreapta spre masina. Pana la urma am folosit Beck.

Da, mi-a placut si MIGHTY BATTLES. E pacat ca piesa nu se aude mai deloc in film. Dar THE LINE e a doua mea piesa favorita de pe soundtrack.
Sursa

2 comentarii:

  1. soooooper!! sper sa primeasca premiile:x
    chiar o merita ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer???nah, mey, mi-a ramas la suflet coloana sonora Amurg, restul.....poveste.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.