1 decembrie 2010

Interviuri cu David Slade

In interviul pentru NextMovie, regizorul Eclipse spune:
"Am discutat multe lucruri in etapa scrierii scenariului. La un moment dat am fost chiar pe punctul de a adauga nunta lui Edward si a Bellei la sfarsitul filmului Eclipse. Dar stiam ca mai urmeaza un film dupa, si multe scene vor incapea acolo, asa ca am facut cea mai concentrata versiune posibila a povestii."

Interviu pentru Collider:
De ce nu exista si comentariul lui David Slade pe dvd?
"Nu comentez filmele pentru ca : A) Nu sunt prea priceput la asta. B) Am descoperit un lucru ciudat, la primul meu film, ca treci printr-o experienta foarte intensa lucrand la film si apoi, cand stai intr-o camera cu un monitor in fata, reduci totul la niste glume prostesti. E frustrant si oricum nu mi-a facut niciodata placere sa ascult comentariile audio, asa ca nu le fac. Acum deja refuz sa le fac din principiu."
Scene memorabile?
"Scena in care Charlie (Billy Burke) si Bella (Kristen Stewart) discuta in bucatarie, incepe cu incercarea de a intelege parerea ei despre casatorie, dar ajunge la recunoasterea faptului ca e virgina. Asta a fost o scena cu adevarat amuzanta pentru ca ambii actori s-au sincronizat foarte bine. N-a trebuit sa cautam umorul, pentru ca el deja era acolo.Imi amintesc ca a fost extrem de amuzant."

Interviul din LATimes:
Despre scena taiata cu Charlie si Bella dupa absolventa:
"Totul e in expresia lui Billy. Cand te uiti la film de multe ori, vezi ca expresia lui spune mai multe decat cuvintele. Eram convins ca o sa intre in film. Am filmat scena o singura data. E despre doi oameni care incearca sa fie cat pot ei de apropiati."

Interviurile complete : NextMovie, Collider,LATimes

Un comentariu:

Spune-ti si tu parerea.