14 ianuarie 2011

Interviu cu Rachelle Lefevre in Collider

Collider are un interviu nou cu Rachelle Lefevre (Victoria in Twilight si New Moon) pentru promovarea serialului "Off the Map." La un moment dat, Rachelle mentioneaza faptul a Twilight i-a schimbat viata.

Stiai cu ti se va schimba viata dupa Twilight?
Rachelle: Nu avea nici cea mai vaga idee ca o sa imi schimbe viata in felul acesta. Dar n-am stiut nici ca voi face un serial pentru care va trebui sa ma mut in Honolulu. Am genul de cariera care ma obliga sa am mereu bagajul facut si sa fiu pregatita sa plec oriunde sunt trimisa. Dupa Twilight, aveam niste obiecte semnate de actori si am facut o licitatie pe eBay, in urma careia am strans 14 000 de dolari pentru o organizatie din Los Angeles, numita School on Wheels (Scoala pe drumuri) pentru copiii fara locuinta. Asta a fost unul din avantajele implicarii mele in seria Twilight.

Esti recunoscuta des de fani pe strada?
Rachelle: Da...uneori da, alteori nu. Depinde unde ma aflu, ce fac si depinde daca am parul strans in coc sau nu. In Hawaii, oamenii se bucura sa afle ca lucrez la un serial. Se bucura in general ca lumea vine sa filmeze acolo si sa profite de peisajele lor minunate. Noaptea trecuta am dormit intr-un aeroport si nimeni n-a venit sa vorbeasca cu mine, desi ma vedeau dormind pe jos. Niste fete si mama lor se uitau la mine si se intrebau: "Ea e? Cred ca filmeaza un serial aici. Doamne, doarme pe jos in aeroport!". Zborul meu fusese amanant 6 ore si era 4 dimineata.

Interviul complet il gasti pe site-ul Collider
Sursa

Un comentariu:

Spune-ti si tu parerea.