18 martie 2011

12 secrete ale lui Ashley Greene

Un mic articol despre Ashley din revista "Life & Style" :
  1. Cand eram copil,imi doream sa fiu un avocat.
  2. Cand folosesc accesorii,imi place sa le pastrez simple si sa le adaug ca sa personalizez un look.Imi plac gentile mari si cerceii mari.
  3. Un lucru la moda fara de care nu pot trai... o pereche buna de tocuri,merg cu orice !
  4. Cel mai bun truc pentru parul meu : stilistul meu Ted Gibson, el e arma mea secreta.
  5. O vedeta cu care as vrea sa lucrez : Robert Downey Jr. Este foarte talentat.Mi-as da mana dreapta ca sa pot lucra cu el intr-un film.
  6. Inspiratia mea in moda este .. Audrey Hepburn.
  7. Produsul de ingrijirea pielii pe care il folosesc zilnic ... solutie de curatare de la Mark. Este o solutie calma si hidratanta.
  8. Sfatul meu de frumusete : mai mult inseamna mai putin.Rutina mea include rimel si ruj de la Mark.
  9. Vedeta a carei stil admir este ..Gwyneth Paltrow.
  10. Rochia mea preferata din toate timpurile ... e o egalitate intre cea purtata la premiera "New Moon" din LA si cea din Londra de la premiera "Eclipse".
  11. Stilul meu in 3 cuvinte : adaptabil,clasics si comfortabil.
  12. Placerea mea vinovata ... o geanta incredibila de designer .
Sursa .

Un comentariu:

Spune-ti si tu parerea.