28 martie 2011

Interviu Ashley

Am tradus o parte din interviul lui Ashley Greene pentru numarul din martie al revistei "Teen Vogue".

Despre cum l-a intalnit pe Joe(inainte sa se desparta) : Ne-am cunoscut prin prietenii nostri comuni din Londra, ceea ce e nebunesc, pentru ca amandoi locuim in LA.Si ne-am cunoscut si parintii, ce la stilul de viata pe care il ducem,este un pas foarte mare. El este dragut si cu simtul umorului,ceea ce e foarte important pentru mine.

Despre lucratul alaturi Miley Cyrus : Desi e tanara,ne-am inteles foarte bine pentru ca ea probabil a trecut prin la fel de multe ca cineva de 40 de ani !

Despre rolurile ei dincolo de Alice : Pe cat de mult iubesc acest personaj, sunt foarte nerabdatoare ca oamenii sa-mi vada capacitatea.

Despre viitor : Chiar acum sunt intr-un loc minunat si am multe usi deschise. Cred ca ar fi prostesc sa-mi iau acum o luna libera. Atat de multi oameni ar ucide sa fie in locul meu,iar asta ar fi doar karma rea.

Despre cei care urasc Hollywood-ul : Intotdeauna vor exista oameni care te plac si cei care nu.De asta incerc sa ma concentrez pe partile pozitive.

Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.