13 martie 2011

Interviu Peter

Criticul de filme BRUCE INGRAM ne prezinta un interviu cu Peter Facinelli:
Inainte de "Twilight",te-ai gandit ca vei juca rolul unui vampir?
Nu chiar.De fapt,cand agentul meu m-a sunat sa ma intrebe daca vreau sa fiu un vampir, la inceput am spus "Nu" pentru ca imi imaginam un scenariu de fim horror standard, cu multa violenta si sange.Dar el mi-a zis ca ar trebui sa citesc cartea ,ca are un fir pasional - asta a fost inainte ca nebunia sa inceapa - si ca este mai mult o poveste de iubire decat una cu vampiri.Si foarte populara printre femei.Asta m-a atras. Asa ca am citit si am descoperit ca Dr.Cullen era un om meditativ si linistit, care s-a intamplat sa fie si vampir - si care incerca sa tina la umanitatea lui. Asa ca m-am gandit, asta ar fi ceva ce mi-ar placea sa fac.
Totusi, nu este putin frustrant sa joci un vampir bun?Nu iti doresti ca Dr. Cullen sa faca o data ceva monstruos?
Acel tip de personaj nu ma intereseaza.Cand ma gandesc la mine si rolul unui vampir,prefer unul misterios decat monstruos - ca si Bela Lugosi in "Dracula". Lucrurile brutale si infioratoare nu m-au fascinat.Intotdeauna am fost mai interesat de personajul lui Carlisle decat idea de a juca un vampir.
Cum este sa fi vampirul patern in "Twilight" cand varsta ta nu este atat de departata de cea a celorlalti actori?
Pai, in ceea ce priveste varsta mea reala,este adevarat ca nu sunt mai batran decat un frate mai mare a lui Robert Pattinson,de exemplu.Dar in ce priveste varstele perosnajelor,eu am 350 de ani,iar Edward doar 100 si ceva .Carlisle are experienta de viata, sau experienta de ne-moarte,care-l face un patriarh natural.Asta e ceva ce poate nu se vede imediat ce te uiti la el,dar poti sa vezi in comportamentul lui si in felul cum relationeaza celelalte personaje cu el.Faptul ca si eu sunt tata ma ajuta.Ccred ca producatorii s-au gandit la asta de la inceput.Asta nu a fost niciodata o problema pentru mine.
Cum a fost sa faci parte dintr-un fenomen feminin atat de cultural?
Cred ca filmele au si partea lor de fani masculini,mai ales acum ca povestile incep sa devina mai pline de actiune . Dar imi place faptul ca "Twilight" este ceva ce in special femeilor le place.Asta mi-a placut de la icneput,de cand am citit cartile.Am crescut alaturi de surori si stiu cum e sa traiesti intr-o lume masculin-orientata in atat de multe feluri.Ma simt rasplatit cand stiu ca o sala de cinema este plina de femei care se bucura de o poveste si care relationeaza cu acea poveste.Iubesc sa fac parte din asa ceva.
Care este intrebare pe care o auzi cel mai des despre aceste filme?
De obicei,lumea vrea sa auda anecdote despre actori si productie.Sunt curiosi cum e sa lucrezi pe un platou de filmari,mai mult despre cum se fac filmele.Si raspunsul este ca toti lucram din greu la ele.Incercam sa ne simtim bine,si reusim, dar stim cat de mult oamenii iubesc aceste filme si luam asta foarte in serios.
Nu o sa te intrebam daca esti "Team Edward" sau "Team Jacob"...
De fapt,intrebarea asta o aud cel mai des (rade).Dar sunt in "Team Edward",evident.Face parte din familie.
Dar daca tu personal,ar trebui sa alegi intre a fi un vampir vegetarian si un varcolac,ce ai fi?

Oh,vampir,clar.Imi place idea de a trai pentru mult,mult timp si sa am ocazia sa tot invat despre viata.
Dar ai fi un vampir amabil si prietenos?
Absolut(rade),un vegetarian.

Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.