24 martie 2011

Xavier Samuel vorbeste despre "Eclipse"

Xavier Samuel a vorbit despre "Eclipse" celor de la MTV Australia.
Ti-ai facut griji ca vei ramane cunoscut ca fiind tipul care a jucat intr-un film "Twilight" ?
Nu m-am gandit niciodata la asta.M-am simtit foarte norocos sa fiu distribuit in rolul unui personaj negativ mai neobisnuit . Perosnajul a avut o complexitate a lui,dar niciodata nu am simtit ca o sa interpretez vampiri pentru tot restul vietii mele.
Te-ai simtit presat jucand un personaj dintr-o serie de carti atat de indragita?
M-am simtit minunat,pentru ca atunci cand am citit cartea am zis "Unde e Riley?" (rade). El a vut o singura fraza ,chiar una singura !! Am fost norocos ca s-au detasat putin din punctul de vedere al Bellei si,desi au exploatat alte planuri,tot au rmas fideli cartii.Cred ca mai multa presiune au simtit actorii a caror personaje au o calatorie mai lunga in carti. Insa cred ca au facut o treaba minunata aducand cartile la viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.