26 iulie 2012

Kristen Stewart l-a înşelat pe Robert Pattinson?!

Kristen Steward este acuzată că l-a înșelat pe Robert Pattinson cu regizorul filmului Snow White and the huntsman Rupert Sanders. Revista US weekly susține că au pus mâna pe fotografiile în care tânăra de 22 de ani înpreună cu regizorul erau prea apropiați. Amintim că regizorul Rupert Sanders este însurat și are doi copii. O sursă de la revista People dezvăluie că actrița Kristen Steward nu avut o aventură cu bărbatul, ci a fost doar o greșeală pe care o regretă, iar actrița susține că e devastată.
 UPDATE : Kristen Steward ce declară la People. "Îmi pare nespus de rău pentru durerea și rușinea cauzată celor apropiați și pe cei care i-au afectat acest lucru. Acest moment a pus în primejdie cel mai important lucru din viața mea, persoana pe care o iubesc și o respect cel mai mult, Rob." Ultimile ei cuvinte declarate au fost: " Îl iubesc, îl iubesc, îmi pare rau."
Robert Pattinson: "N-am înțeles niciodată de ce oamenii înșeală."
 Cu toate că soția regizorului nu a vrut să comenteze nimic, am găsit o sursă în care soția declară într-un interviu, că de fapt ea era în acele poze (105.3 FM brisbane). Acum rămâne să vedem dacă e adevărat sau nu.
Pozele indecente:










Un comentariu:

  1. la ce ne asteptam, tineri si frumosi cum sunt? la ,,si au trait fericit pana la adanci batraneti"? la hollywood?

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.