22 aprilie 2009

Zori de zi - 3 capitole din partea a3a


Hey
Avand in vedere ca multi dintre voi au spus ca nu mai au rabdare, am pus AICI capitolele 19,20, 21 din Zori de zi, adica primele 3 capitole din partea a3a.
Enjoy!
Multumim Stefania.

59 de comentarii:

  1. multumim frumos, este super

    RăspundețiȘtergere
  2. super... stefania esti cea mai tare:D

    RăspundețiȘtergere
  3. saru`mana...deja ma apuc sa citesc:))
    app mi-a apart in blog ca ai pus postarea cu poze trucate si apoi ca ai sters o..dc:(?

    RăspundețiȘtergere
  4. O pun putin mai tarziu;)Mai adaug niste poze

    RăspundețiȘtergere
  5. multumim Stefania....

    RăspundețiȘtergere
  6. bine,astept...
    :*
    inca o data multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  7. da cate capitole din midnight sun exista in engleza?????????......si dc nu le puneti la download pls?????????

    RăspundețiȘtergere
  8. pt ca sunt pe site-ul autoarei.le poti lua de acolo:) sunt 12

    RăspundețiȘtergere
  9. Hey :]
    MS mult ca le-ai pus :]
    Cand termini de tradus si restul ? :]
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Adica le-am terminat deja de citit pe astea :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Mii de multumiri pt capitolele din zori de zi!
    Sunt super, dar le-am terminat deja :(
    Cand vor aparea si restul capitolelor?

    RăspundețiȘtergere
  12. super... le-am citit intr-o ora .... ms mult stefania

    RăspundețiȘtergere
  13. knd o sa apara si celelalte capitole k nu mai avem rabdareeee??

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna, ai putea cumva sa pui pe blog primele 3 volume in limba romana? Eu le-am citit pe toate 4 in engleza de 2 ori, dar as vrea sa le am si in romana.
    Multumesc frumos pentru capitolele din "Zori de zi" si din "Midnight Sun".

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumim frumos pentru cele 3 capitole si asteptam si restul capitolelor cu nerabdare.

    RăspundețiȘtergere
  16. shi eu le-am terminat multumim la amadoua ....cand le puneti shi pe celelate :D


    orik va suntem recunoscatoare pe vecie

    RăspundețiȘtergere
  17. stefania iti multumesc pt traduceri....in loc sa lucrez sa inchid trimestrul la firme..eu nu ma pot dezlipi de zori de zi

    RăspundețiȘtergere
  18. Sunt super...si tu esti cea mai tare ...iti multumim

    RăspundețiȘtergere
  19. multumesc mult ;8 STEFY ... sunt tari ca u ... in cat timp mai postezi si alete capitole?

    RăspundețiȘtergere
  20. cand apar si restul capitolelor?????:(( abia astept sa le citesc :o3

    RăspundețiȘtergere
  21. ms muuuult>:D< ka innebuneam pana in noiembrie :-" si nu sunt atat de as la engl sa pot sa inteleg tot klumea. si dekat sa citesc aiurea .. deci ai facut un lucru pff :x ms mult:*

    RăspundețiȘtergere
  22. cand vor aparea si celelalte capitole?

    RăspundețiȘtergere
  23. stefania...nu vreau sa te stresez....dar ne poti spune o data aproximativa?cand crezi ca tremini sau macar inca 3-4 capitole!!!multumim mult

    RăspundețiȘtergere
  24. mzzz eve pt cele 3 capitole!!!!cam in cat timp vor fii gata si celelalte capitole??:D:D:D[o data aproximativa]dak nu te superi!!!pwp!!

    RăspundețiȘtergere
  25. scz stefania am incurcat:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  26. cat mai dureaza pana pui cv pe site?? (restu din zori de zi) ms:* stefania

    RăspundețiȘtergere
  27. Nerabdatoare lumea de pe aici, huh? :P

    RăspundețiȘtergere
  28. hey mrs mult pt toate traducerile....sunteti nijte oameni super de treaba....da am o intrebare: cate capitole din midnight sun exista????

    RăspundețiȘtergere
  29. Stefania, ai spus pe data de 12.04.2009 ca vei posta pe site partea a 3 a din "Zori de zi" in 2 saptamani adik pe 26.04.2009 , adik azi. cat o sa mai duraze? ms

    RăspundețiȘtergere
  30. da... stefania a zis ca azi va termina zori de zi III. mai ai mult?? cand o sa mai postezi si alte cap??? multumesc anticipat, Andreea

    RăspundețiȘtergere
  31. hey mrs mult pt toate traducerile....sunteti nijte oameni super de treaba....da am o intrebare: cate capitole din midnight sun exista????

    RăspundețiȘtergere
  32. buna...s-au mai tradus din capitole? la zori de zi partea a3a? sau la midnight sun? ca le astept cu mare nerabdare :-D

    RăspundețiȘtergere
  33. are cineva zori de zi in spaniola stiti cumva daca as putea gasi...k stiu perfect spaniola si mi-ar fi mai usor decat in engleza..multumesc..pls gruia_florina@yahoo.com.si...eva esti uimitoare..traduci exceptional..multumesc

    RăspundețiȘtergere
  34. fetelor :D:D asteptam cu nerabdare si restul partii a 3a din bd :):)
    aveti respectul meu pentru traducerile deja existente :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  35. pentru cei nerebdatori si inclusiv eu :D sa strigat o data :
    27 apr 09, 14:55
    stefania: mai sunt 8 capitole de tradus din zori de zi.......nu mai dureaza asa mult. cred ca pe joi- vin sapt urmatoare sunt gata

    RăspundețiȘtergere
  36. adica pe 4-5 mai?ca nu prea inteleg .....de ce nu pune ce am mai tradus pana acum?

    RăspundețiȘtergere
  37. Dau si eu mai departe :D ce a zis stefania asa k nu va suparati si aveti rabdare mai e doar un pic :)

    28 apr 09, 16:19
    stefania: am mai spus -Joi 13 mai e gata - plec in weekend si d'aia nu e gata mai repede. mai am 6 capitole.... deci mai rabdati un pic

    RăspundețiȘtergere
  38. offf..nu mai pot sa le deskark:((

    RăspundețiȘtergere
  39. Mai bine pui ce ai tradus pana acum Stefania.
    E mai usor digerabil asa sa citesti cate mai putin.
    3 capitole mi-au prins numai bine ca daca aveam toata partea a 3-a nu ma opream pana nu o citeam toata si iar nu mai dormeam 10 nopti.
    Pls daca poti sa pui cat ai tradus pana acum ar fi ok.. dar pana la urma e alegerea ta si oricare ar fi ea eu o sa astept cumintica in continuare in fata calculatorului.
    Oricum foarte dragut din partea ta ca faci asta pentru noi.
    Sar'mana

    RăspundețiȘtergere
  40. te rugam Stefania mai pune ce ai tradus pana acum!!!!pls pls pls!cred ca ne-ai face un sfarsit de saptamana foarte frumos!sper sa reusesc sa te conving...2-3 capitole!multumim din suflet...si distractie placuta in week-end!

    RăspundețiȘtergere
  41. te rugam mult mult de tot mai da-ne cateva capitole traduse:D:D doar cateva:D

    RăspundețiȘtergere
  42. Stefania,pt a avea un sfarsit de saptamana perfect trebuie sa-i stii si pe ceilalti din jurul tau fericiti. Asa vei avea o satisfactie deplina. Tu, cu siguranta vei fi insotita de cineva in acest week-end, dat fiind ca iesi undeva, dar gandeste-te la cei care sunt singuri si care au un week-end prelungit, oare cum vor trece pentru ei aceste zile?! Cu siguranta ar trece mult mai usor si chiar frumos, daca ar citi cateva capitole noi din cartea lor preferata! Multumiri pentru traduceri! De pe acum iti urez un week-end minunat!

    RăspundețiȘtergere
  43. Buna tuturor,
    Cred ca Stefania face foarte mult pentru noi traducand cartea si de aceea eu una ii sunt foarte recunoscatoare si ii multumesc mult de tot. Ar fi minunat daca ar posta ce a mai tradus, dar este alegerea ei si eu o respect, asa ca astept cumintita si verific din ora in ora sa vad daca a mai aparut ceva. Va doresc tuturor un week-end linistit si calduros.

    RăspundețiȘtergere
  44. Voi nu aveti 1 mai ????? Este plecata sa se relaxeze si ea :) intelegeti-o si voi daca a zis ca va posta tot cand se intoarce asa va face.... Mai aveti si voi un pic de rabdare.

    RăspundețiȘtergere
  45. Ba da avem si noi 1 Mai si de aceea va doresc tuturor ca acest week-end prelungit sa fie cat mai frumos si sa va distrati din plin.
    Va pup

    RăspundețiȘtergere
  46. stefania traduce de la coada la cap deci nu putem sti daca a tradus continuarea (capitolul 22) asa ca mai aveti putintica rabdare si lasa-ti-o pe fata sa aiba un weekend relaxat... multumim mult pentru traduceri, steffy, esti o draguta:*!

    RăspundețiȘtergere
  47. wow minunat

    nu am cuvinte, am citit si cele 3 capitole si sunt pur si simplu extaziata si uimita, naucita.

    vreau sa multumesc foarte mult stefaniei pt ce face multumeeeeeeesc:X

    este minunata cartea si treducerea exceptionala:X

    multumim foarte mult:X

    RăspundețiȘtergere
  48. cand apare si restul capitolului?:D:X

    RăspundețiȘtergere
  49. cate capitole exista din midnight sun in engleza????????

    RăspundețiȘtergere
  50. stefania a zis ca va posta toata partea a 3 joi si ca mai are doar 6 cap. deci nu mai avem mult de indurat:))! ms steffy

    RăspundețiȘtergere
  51. stefania..eve sunteti exceptionale.va multulesc din tot sufletul.ati facut atat de mult pt cei singuri incat sunt sigura ca veti merge in rai.eu am lucrat pe 1 mai..si pe 2.si vin seara tarziu de la servici dar nu am pot abtine sa nu citesc macar un pic.aseara am stat pana la 3 sa termin "soarele de la miezul noptii".am ajuns la servici naucita..dar ff fericita.va multumesc,sunteti niste ingeri.

    RăspundețiȘtergere
  52. va rog sa traduceti totata cartea zori de zii.. e minunata .. si sunt asa de curioasa sa vad ce se int pe mai departe imi cvine sa plang k nu o am pe toata ..:(
    pup sper sa terminati cat mai repde :d:*

    RăspundețiȘtergere
  53. va rog trimeteti-mi si mie zori de zi tradusa complet dar nu in format pdf ca nu merge la mine va rooooooooooog muult de tot multumesc karina07is@yahoo.it

    RăspundețiȘtergere
  54. bunaa..:d.... va rog din suflet sa ne mai impartaisiti din capitole..:d mai exact din ultima carte "sorele de la miezul noptii "... va rogg am citit decat primele 11 capitole :-s si sunt ff curioasa.., abia astept sa apara toate cartile :(.. le simt lipsa ...:D.:">... va rog .. cat de repede se poate k turbezz:D
    :((..va multumesc muullt pt tot efortul depus .:*:*: succes si tineti-o tot asa ;)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.