1 aprilie 2010

Interviu Dakota & Kristen

Un nou interviu cu Dakota si Kristen
Dupa ce ati jucat impreuna in "New Moon",de ce v-ati dorit sa jucati impreuna si in "The Runaways"?
KS:
Ne-am intalnit inainte de "New Moon",dar multumita lui,am ajuns sa na cunoastem mai bine.Cand m-au intrebat daca vreau sa o joc pe Joan Jett,m-am gandit ca Dakota ar fi perfecta pentru rolul lui Cherrie Currie,iar ea mi-a impartasit opinia (rade).
DF : Eu si Kristen avem acelasi stil de lucru,in sensul ca amandoua alegem un film dupa scenariul lui si nu in functie de prieteni.Scenariul de la "The Runaways" m-a fascinat pentru ca nu stiam nimic despre acea trupa din anii '70.De fapt,nici nu eram nascuta atunci!
Sarutul vostru din film a generat tot felul de vorbe.Voi ce aveti de zis despre acele scene?

DF : Nu a fost nimic din scenariu ce nu am putut sa fac.Totusi,Floria (scenarista) a trebuit sa faca unele modificari pentru ca eu am avut doar 15 ani.
KS : Vreau sa lamuresc ceva : amandoua am inteles esenta filmului.Exista atingeri senzuale si pasionale,un sarut,dar nimic explicit.
Exista asemanari intre voi si personajele voastre?
DF : Imi place sa cred ca sunt foarte diferita pe personajele mele de pe ecran.
KS : Joan a avut o armata cand a inceput.Oamenii aruncau cu sticle in ea ,pentru ca scena rock apartinea barbatilor.Dar asta a facut-o si mai puternica si si-a continuat cariera.Pe mine,barfele stupide ma obliga sa am o armata.Joan este sincera cu ea insasi si cu ceilalti.Eu invat toate astea.
Ce parere aveti despre moda din film?
DF :
O iubesc.Mi-a placut sa port hainele si accesorile,iar producatorii m-au lasat sa le pastrez pe toate.
KS : Si mie mi-au placut hainele.Sa spunem ca ma regaseam in ele mai bine ca in unele lucruri purtate de Bella.
Cine alege filmele?
DF :
Eu,desigur.Agentul meu si mama citesc tot ce le trimit ca sa se asigure ca mi se potriveste,dar eu iau decizia finala.Nu as vrea sa am aceleasi roluri.
KS : Succesul "Twilight" mi-a permis sa am o anumita libertate in a alege ce filme vreau sa fac.Poate nu reuseam sa fiu Joan Jett fara Bella.Sunt contienta de asta.Acum,aleg cu grija pentru ca stiu ce ma asteapta.
Care este partea cea mai grea cand faci un film?
KS :
Este diferit la fiecare film.Dar sti ce,asta face cariera asta atat de interesanta.
DF: Pentu mine sunt cascadoriile.Am invatat sa cred in mine datorita lui Tom Cruise in "War of the Worlds".Ma ajutat si m-am simtit in siguranta.Am reusit sa-mi controlez frica in cateva minute.
Copii actori tind sa dispara in idustrie dupa ce cresc.Vreo teama legata deasta?
KS :
Sunt foarte zen in legatura cu viitorul meu.
DF : Incerc sa ma modelez dupa Jodie Foster.Si-a inceput cariera de tanara si a lucrat tot timpul.Iubesc munca asta!Sper sa pot sa lucrez aici toata viata.Poate o sa iau o vacanta cand va trebui sa merg la scoala,dar nu vreau sa ma opresc.Exceptand cazul in care nu ma vor mai dori.
In incheiere,la ce sa ne asteptam de la "Eclipse"?
KS :
Dakota va surprinde multa lume in acel film.Personajul ei este exceptional.Este foarte intens.
DF: Sunt sigura ca fanii Bellei vor adora filmul.Cei trei eroi s-au schimbat foarte mult,iar asta va face filmul si mai interesant.
"Eclipse" a fost cel mai greu de filmat dintre cele 3 filme din Saga twilight?
KS :
Asta sa ma intrebi peste cateva luni cand ne intalnim din nou!(rade).
Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.