30 martie 2009

Ashley Greene despre "NEW MOON"


Cand vine vorba despre "New Moon", am invatat deja...o intrebam pe Ashley.Intr-un interviu recent, ea ne-a oferit cateva informatii despre noul film.
"O sa vedeti cum relatia dintre Bella si Alice si cea dintre Edward si Alice devin mai puternice in comparatie cu primul film.Acum am mai mult de jucat, asa ca sunt foarte entuziasmata."

Dar partea cea mai interesanta este ca Ashley ne-a impartasit cum se pregateste ea pentru New Moon: "Inainte de Twilight ne-au pus sa facem la un curs de batai, ceea ce mi-a zdruncinat un pic memoria. Iar pentru New Moon trebuie sa reiau orele de dans ca sa revin in forma, pentru ca Alice se misca foarte gratios si asta inseamna multe exercitii fizice. Am citit scenariul pentru New Moon si pot spune cu siguranta ca are mult mai multa actiune.O sa am ocazia sa conduc un Porsche galben.V roiam sa intreb daca pot sa-l pastrez ,dar nu cred ca va fi posibil. O sa plec in Italia duminica asta, pentru a verifica garderoba si accesoriile.Filmul va fi grozav...veti putea vedea mai mult familia Cullen.Dar totusi sunt un pic trista pentru ca Kellan (Lutz) si Jackson (Rathbone) vor veni fi doar in prima saptamana aici, dupa care vor pleca.Dar Kellan a zis ca o sa vina cu mine in Italia...asta va fi distractiv".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.