30 martie 2009

Interviu cu Robert pentru LADMAG


Am tradus pentru voi interviul cu Robert din Ladmag.
Enjoy!:)

"Ne-am intalnit cu Rob la un hotel din Beverly Hills.El ne-a intampinat cu zambetul lui perfect, spunand : "Ma bucur sa va cunosc"... awww...nici nu stii cat de mult ne bucuram noi!

Prima intrebare: Partea negativa la " Twilight" este ca nu poti sa fii in Anglia.De cine iti este cel mai dor?
" Sincer? Cel mai dor cred ca imi este de catelusa mea Patty.O iubesc foarte mult.E batrana si tot timpul cand plec imi este frica ca o vad pentru ultima data .O sa-i dau un tratament cu super-hormoni ca sa traiasca cat mai mult.Va fii un SUPER CAINE! "

Cum e viata pentru tine in LA?
"Cateodata ma simt foarte singur..pentru ca nu am multi prieteni.De fapt ..majoritatea timpului mi-l petrec singur.Daca nu filmez,stau langa telefon si astept interviuri.Ar trebui sa ies mai des."
A fost un moment in care ti-ai dat seama ca esti celebru?
(rade)" Mintea mea inca nu a procesat asta.Mai mult sora mea decat eu.A venit la LA si mi-a zis..'Locuiesti in Hollywood ca un actor..ce s-a intamplat? E o nebunie.'"
Si cand ti-ai dat seama ca esti cel mai 'hot' barbat de pe Pamant?Sau stiai deja?
"Nu ma vad ca un barbat frumos. Am fost 'cool' intre 14 si 15 ani. Mi-am gasit latura cool in timpul verii. Eram cel mai tare. Apoi m-am intors la scoala si am pierdut starea. Nu stiu ce s-a intamplat."
Haide..ai fost ales sa-l inerpretezi pe Edward, cel mai frumos barbat care a trait vreodata.
"Stiu.Inca nu inteleg asta.La auditie am incercat sa scot chestia aia din cap si sa joc rolul de 'suflet torturat'.Probabil am facut ceva bine."
Fiecare fata din lume te iubeste.Ai avut parte de asa multa atentie si cu 'Harry Potter'?
"Deloc.Doar o data cand am mers sa filmam la Oxford, am intalnit un grup de fete care tipau.Dar acum asta se repeta oriunde ma duc."
Care este cel mai ciudat lucru pe care l-a facut un fan pentru tine?
"Cand a aparut 'Twilight' in SUA,fetele imi lasau bilete pe masina in fiecare zi. Imi ziceu ca nu sunt nebune ,ci doar vor sa le sun."
Te-a schimbat celebritatea?Sincer.
Deloc.Dar vorbesc cu accentul american cand sunt in State, altfel oamenii nu ma inteleg.Trebuie sa zic 'Buna,eu sunt RAB!' si nu 'ROB'.Am preluat usor accentul din film.Dar cred ca fetele il prefera pe cel englez."
Pentru final spune-ne un secret.De preferat cel mai intunecat.
"Pai secretele mele sunt secrete cu un motiv anume!Port aceleiasi haine aproape in fiecare zi, fara sa le spal. Bine,le spal cand mirosul devine insuportabil.Sunt prea lenes sa ma spal pe mine."(rade).

3 comentarii:

  1. oricat de fain ar juca si cat de bine ar arata tot trebuie sa'si skimbe hainele zilnic este regula!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))

    Este foarte comic;))

    Dar are si un rol intunecat:P

    Este foarte bun ca actor

    RESPECT!!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.