31 martie 2009

Interviu cu Robert pentru "Vogue".

Inca un interviu tradus special pentru voi.
Il puteti descarca complet, tradus in romana, in format .doc de AICI
Iata cateva fragmente:
Inca nu te-ai obisnuit cu celebritatea?
"Din pacate nu. Devine din ce in ce mai greu.Este un loc in LA unde imi place sa merg la masa. Dar se vand reviste in apropiere si am atacuri de panica numai cand ma gandesc ca o sa-mi vad mutra pe acolo. Panica adevarata pe care nu o pot controla.Cel mai rau lucru care mi s-a intamplat a fost atunci cand cineva a venit la mine si mi-a zis 'Tu esti pe coperta?'iar eu am tipat "Nuuuuuu...nu sunt eu.'Nu stiu de ce,dar nu-mi este usor.
Cum reactioneaza prietenii tai?
"Este ciudat,dar toti prieteni mei sunt in Londra,iar eu am disparut pentru un an.Cand ne-am intalnit ultima data,ma intrebau'Ce ai mai facut in anul trecut?Pentru ca nu exista autobuz care sa nu aiba poza ta pe el.Reamineteste-ne de ce esti celebru?' " (rade).
Se aude ca nu ai voie sa-ti tunzi parul,pana nu se termina filmarile.
"Asta este in acelasi timp si adevart si fals.Pur si simplu nu am voie sa chelesc."
Inainte sa plecam,ce ar trebuii sa-i uram unui actor care are deja toata lumea la picioarele sale?
"Nu stiu.Ce urare ai pentru mine?"
O cina la Paris,o iubita draguta sau sampon,daca vrei sa iti speli parul?
"(rade)"O sa aleg iubita draguta.O fata frumoasa va reusi intotdeauna."

Un comentariu:

Spune-ti si tu parerea.