27 aprilie 2009

10 greseli din Twilight

Movie mistakes a publicat un articol despre greselile de filmare din Twilight. Lista cu greseli observate de fani a aparut de ceva vreme dar acum avem si poze pentru exemplificare. Oare de cate ori au vazut filmul ca sa observe atatea greseli?
1. In scena in care Bella e in spital, intr-un prim-plan tuburile de respiratie sunt asezate chiar sub ochii ei, dar in urmatoarea secventa sunt pe obraji.
2.Cand Bella si Edward vorbesc in padure, Bella isi lasa jos ghiozdanul in fata unui copac. In urmatoarea secventa, ghiozdanul a disparut.
3.Cand Bella isi parcheaza camioneta in prima zi de scoala la liceul Forks, se observa o camera de filmat si un microfon,reflectate in geamul triunghiular al masinii.
4.In scena de baseball, jeepul lui Emmett este ba curat, ba murdar de noroi.
5.Cand Bella intra la ora de Biologie si Edward s-a intors in sfarsit, ea se duce spre el.O carte de pe banca isi schimba pozitia intre secvente.
6.Dupa ce Edward o salveaza pe Bella si o tine in brate, parul ei sta peste gulerul jachetei, iar in urmatoarea secventa este sub guler.
7. Cand Bella ii spune lui Charlie ca iese cu Edward, parul ei prins in coada isi schimba pozitia de la o secunda la alta.
8.In scena in care Edward ii spune Bellei ca e vampir, epoletul de pe umarul stang al jachetei este intr-o secventa prins, si in urmatoarea desprins din nasture.
9.In scena din spital, cand Edward "doarme", sta cu capul pe o parte iar in secventa imediat urmatoare pe cealalta parte.
10.Cand Bella e in spital, planta din stanga ei isi schimba pozitia. Intai este sub lampa, apoi nu.

14 comentarii:

  1. Eu le-am vazut pe imdb . com :P si a fost chiar distractiv sa le urmaresc ;)) :P Sau uitati-va la Eragon...acolo greseala mare...observabila..asta pt cei care nu se uit numai la actor :D Dar oricum...Prea multe in twilight nu am vazut...bn ce-i drept am filmu d p net si e filmat X(...o sa-mi iau dvd-ul si am sa le urmaresc:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai, nu o fi cel mai bun film din lume, dar tot e mai bun daca il vezi la o calitate buna decat filmat in cinema.

    Plus ca are o coloana sonora foarte buna, iar cei ce se ocupa de post-productie au "retusat" imaginea foarte bine fatza de cum a fost captata.

    PS: Spun asta din punctul de vedere al unui "critic" sa zicem, fanii nu imi sariti in cap (stiu ca voua va pare extraordinar :P)

    Cat despre micile greseli, se intampla si la case mai mari.. eu nici macar nu mi-am dat seama atunci cand m-am uitat la film (dar sigur cei care au observat l-au vazut de mai multe ori ca mine)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am vazut filmul de cel putin 15 ori dar nu am fost atenta la chestiile astea .. :]
    Filmul e oricum tare cu sau fara greselile cu pricina :]
    Intradevar cartile il intrec .. sunt geniale :x

    RăspundețiȘtergere
  4. sincer, unele greseli sunt ceva ce nu stiu daca se pot numi chiar 'greseli'
    de exemblu
    7. Cand Bella ii spune lui Charlie ca iese cu Edward, parul ei prins in coada isi schimba pozitia de la o secunda la alta.
    adica, nu mi se pare o crima

    RăspundețiȘtergere
  5. mai e o greseala..... atunci cand intra Bella cu Ed in restaurant in Port Angeles are o geanta pe umar....... iar atunci cand ajunge in Forks si iese din masina nu mai are geanta.

    RăspundețiȘtergere
  6. A9a gresala nu mi se pare aiurea.Oricine isi schimba pozitia in somn(chiar daca Edward nu dormea cu adevarat)si asta mi se pare normal.In rest sunt observatii bune.

    RăspundețiȘtergere
  7. eu am vazut filmul de multe ori si chiar nu am observat nici o greseala
    acum ca leam vazut pe site o sa ma mai uit inca odata la film sa vad dak se observa chiar asa

    RăspundețiȘtergere
  8. eu am mai observat o greseala:este vorba despre faptul ca vampirii nu pot dormi,iar la spital edward doarme,cu toate ca este vampir.dar exceptand micile scapari ca sa le spun asa filmul este suuper ok.pot spune chiar ca il ador :X:X:X:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  9. draga anonim dak citeai carte sau dac te uitai mai bn la film sau daca citeai si celelalte comentarii vedeai ca eduard nu dormea se prefacea (zice autoarea cartii) .... in rest sunt creseli care nu se condamna ...sunt o mare fana saga twilight si dabia astept sa scrie si ultimele trei carti din perspectiva lui eduard . dupa ce am citit'' midnight sun'' pot spune ca cele din perspectiva lui eduard sunt mult mai bune

    RăspundețiȘtergere
  10. eu am observat o alta greseala...cand familia Cullen joaca baseball, atunci cand Rosalie este eliminata si se ridica suparata spre Bella, in spatele celor doua este dublura lui Carlisle...sau asa cred

    RăspundețiȘtergere
  11. mai este o gresala,in carte autoarea spune ca vampirii nu mai au sange,dar in film,in scena luptei,lui James ii curge un firicel de sange din coltul gurii...totusi e o gresala cam mare

    RăspundețiȘtergere
  12. Si mai este o greseala gognata: cind Edward o duce pe Bella sus pe munte pentru a-i arata cum straluceste, in frigul de pe munte...ii ies aburi din gura...unui vampir ii ies aburi din gura???:)))

    RăspundețiȘtergere
  13. anonim, lui james ii curge sange in coltul gurii pt ca o muscase pe bella de mana,nu era sangele lui:P

    RăspundețiȘtergere
  14. Unele chiar nu le pot numi greseli,dar oricum...Mai e una.Asta nu pot sustine sus si tare ca e greseala lor ,dar dupa legenda si definitia unui vampir mie mi se pare una.Atunci cand Bella se trezeste ca vampir si se uita amandoi in oglinda.Normal vampirii nu se vad in oglinda.Si in The Vampire Diaries e la fel.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.