11 iunie 2009

Articol MTV despre New Moon

MTV au pe site un articol care dezvaluie cateva lucruri noi despre New Moon. De exemplu, aflam ca Michael Welch (Mike) a spus ca scena cu Mike, Jacob si Bella la cinema in Port Angeles, cand lui Mike i se face rau, nu era initial programata sa apara in film. Aceia dintre voi care au citit varianta nefinisata a scenariului aparut pe net, stiu ca scena asta lipsea. Dar se pare ca Taylor si Kristen au dus munca de convingere, astfel incat pana la urma scena a fost inclusa in film. Asta spre profunda recunostinta a lui Michael, bucuros ca are de jucat mai mult.

Taylor Lautner (Jacob) a vorbit despre felul in care a improvizat la filmari: "Dupa ce Jacob se transforma in lup, devine foarte agil. Si voiam sa arat asta, pentru ca inainte de transformare era neindemanatic. Si eram intr-o padure iar eu stateam si ma intrebam ce as putea face ca sa dovedesc agilitatea lui Jacob.Uneori Chris (regizorul Chris Weitz) spunea: "Nu, Taylor, nu vrem sa te lovesti sau sa-ti luxezi vreo glezna." Dar eu spuneam: "Ce-ar fi daca as sari de acolo acolo si apoi pe aici." Iar el ma lasa sa incerc.

Peter Facinelli a spus despre scena petrecerii zilei de nastere a Bellei, ca Jackson Rathbone (Jasper) abia a asteptat s-o filmeze inca de cand a primit rolul: "A fost salbatic, nebunesc. Eu si Kellan n-a trebuit sa ne prefacem ca depunem efort sa-l oprim, chiar ne-am chinuit."

Scena preferata a lui Ashley Greene este cea in care Alice fura un Porche in Italia. Intr-un interviu de la Mtv Movie Awards, ea a spus: "A fost foarte distractiv.Am lucrat cu un cascador care m-a invatat sa fac tot felul de trucuri.Am condus intr-o scena in care m-am oprit la vreo 2cm de zid!"
"Te urasc",a glumit Kellan (Emmett) gelos.
"Stiu, toata lumea ma uraste acum"

Robert Pattinson a spus despre New Moon ca: "Pare sa fie complet diferit, deci o sa fie interesant.Sunt foarte curios sa vad cum o sa iasa. Mi-a placut sa filmez Twilight, dar New Moon pare sa fie intr-adevar un film mare."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.