17 august 2009

Interviu cu Kristen Stewart


Jurnalistul Oscar Uriel de la MSN Mexico i-a luat un interviu lui Kristen Stewart cand aceasta a fost prezenta la Comic Con.
Kristen ajunge in sala,iar pe drum evita orice contact vizual cu ziaristii.Mi s-a spus ca asta e din cauza ca ea este foarte timida si ca nu ii plac anumite aspecte ale acestui job.Insa tot am reusit sa vorbim cu ea despre greutatile personajului ei din noul film "New Moon":"In acest film,singurul mod de al vedea pe Edward este prin punctul de vedere foarte subiectiv la Bellei.Personajul este prezent aproape tot filmul numai in viziunile ei,asa ca nu trebuie sa fie acolo fizic.Filmul este mult mai emotional decat primul,pot sa va promit asta.Oricine a citit cartea stie ca "New Moon" este mult mai intens decat "Twilight",si asta pentru ca aici nu e vorba despre prima iubire.Aici,Bella se prezinta ca si o maniaca depresiva,iar eu ma intrebam 'Pot sa scot personajul asta din starea in care se afla?Si cum pot sa-l interpretez in starea in care e?'.Mi-a fost greu sa interpretez o tanara care incearca sa depaseasca greutatile vietii si care se maturizeaza in urma lor.
Stiu ca de-a lungul carierei mele nu am foat implicata in proiecte care au generat astfel de reactii precum "Twilight",si trebuie sa marturisesc ca si eu sunt un alt mare fan al proiectului.Sunt nerabdatoare sa vad cum va fii flimul,trailerele,etc.
Stiu ca fanii sunt ingrijorati ca Edward nu apare atat de mmult in film,dar credeti-ma,o sa-l vedeti destul,iar daca Edward Cullen nu ar fi plecat,cum i-am fi simtit dorul?",concluzioneaza actrita.
Sursa

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai scris de Kristen deoarece este cea mai tare. Este preferata mea. Este cea mai talentata actrita pe care am urmarit-o intr-un film. Ador cum se imbraca. Se imbraca atat de simplu si atat de super, iar freza este extraordinara. Nu am mai vazut nici o vedeta sa se lase sa fie schimbata atat de radical. Este pur si simplu eroina mea. Daca o pot numii asa, iar cand ziaristii scriu lucruri urate in legatura cu ea, pur si simplu nu o intereseaza. Este actrita mea preferata. Si nu cred ca se va schimba acest lucru.

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt perfect de acord cu tine anonim,kris este si actrita mea preferata si eu ador cum se imbrak si caracterul ei,o consider stapana p ea si foarte ambitioasa,o admir pt k la 19 ani stie ce vrea si isi face meseria excelent.imi plac oamenii k ea si k rob,oamenii kre raman modesti si simpli chiar dak ajung faimosi.bravo kris!!!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.