17 august 2009

Twi Tour Pheonix 2009

Sambata o parte din vedetele "New Moon" au fost la o intalnire cu fanii in Pheonix.

O parte din intrebarile la care a raspuns Edi Gathegi.
Care a fost reactia ta cand ai vazut filmul "New Moon" alaturi de Stephenie Meyer?
Pai am vazut "New Moon" ieri(14.08.2009).Am stat langa Stephenie intr-un cinematograf care avea in jur de 10 locuri.Cred ca o sa IUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITI filmul.E super.Imposibil sa nu va placa.Cred ca e un film care o sa placa la toata lumea.Prezicerea mea este ca vor fi si mai multi fani de gen masculin "Twilight" dupa ce vor vedea filmul.Deja stim ca majoritatea sunt fete/femei.Parca vad :"Hey Bruno...am vazut New Moon.Trebuie sa-l vezi si tu.E super."
Cum e sa fi vampir?
Voi interpreta intrebarea ta asa:Cum e sa joci un vampir?Pentru ca habar nu am cum e sa fi vampir,stiu doar cum e sa interpretezi unul.In primul rand,Stephenie descrie atat de bine fiecare personaj,astefle incat baza de lucru e deja stabilita.Dar eu am mai facut cercetari:acesti strigoi,care nu au nici sange in vene,nu trebuie nici sa clipeasca,existenta lor nu are nevoie de asta.Pentru mine,a juca un vampir,a fost un exercitiu de tacere ci liniste,cu cat stateam mai linistit,cu atat paream mai vampiric.Stiti deja,sunt atat de puternic incat pot ajunge de aici acolo intr-o secunda si nici nu trebuie sa depun efort pentru asta.Ca si fiinta umana,ma misc foarte greu "ugh ugh ugh(se misca pe scena cu pasi mari si respirand greu):.Deci asa e sa fi un vampir.
Cine a fost vampirul tau preferat cu care ai lucrat?
Asta e o intrebare grea.O sa supar pe cineva.Stiu ca sefii nu sunt aici,dar sunt "informatorii".Ieri am primit un telefon de la Summit :"Aud tot ce zici Edi!".Deci,vampirul preferat cu care am lucrat....toti.Toti actorii sunt extraordinar de talentati.Cand ne-am intalnit de dimineata,imi venea sa plang.Si nu sunt genul ala de barbat.Sunt un barbat adevarat si nu plang pentru nimic!
Daca erai fata,cu ce personaj din "Twilight" ti-ai fi dat intalnire?
Obisnuiam sa ne jucam jocul asta la filmari."Asta sau aia".Hmm,daca eram fata,ce baiat din "Twilight" as fi ales?Sa clarificam ceva: actor sau personaj din film?( multimea striga "AMANDOUA".).Pai,daca eram fata,dintre personaje,l-as alege pe Edward.Dar asta depinde de ce fel de fata as fi.Nu,stai!Daca eram o fata normala l-as alege me pe Mike,daca nu,pe Edward.Iar dintre actori,m-as intalni cu....Edi Gathegi.
Ne intrebam daca ai putea sa ne vorbesti cu vocea lui Laurent?
Spuneti-mi voi ce sa zic,pentru ca,sa fiu sincer,am si uitat ce spun.Ceva sexy...vreti partea cu "Mouthwatering(placut la gust)"?(moderatoru :"vrea sa stie cum e bautura,spune replica aiai pentru bautura).Ok."Cum putea sa te lase aici...esti asa placuta la gust!"(toata sala a ras).
Poti sa imiti vreun actor?
Nu cred,nu i-am studiat niciodata.Oo,dar va fac asta..."She's not one of us!"(Nu este una de-a noastra!)Tot timpul se supara cand zic asta(Kellan).
Eram curioasa de ceva,ce crezi ca s-a intamplat intre Laurent si Irina ca ea sa vrea sa doboare o haita de lupi pentru el?
Tu ce crezi ca s-a intamplat?I-am arata o cu totul alta viata.Asta s-a intamplat!
Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.