6 august 2009

Interviu cu Melissa Rosenberg


ET! are un nou interviu cu Melissa Rosenberg,scenarista "New Moon" si "Eclipse".
Ce ne poti spune de "New Moon" si "Eclipse"?
"Sunt mai mari ca intindere.Primul film a fost intr-un fel o scurta romanta,incheiandu-se cu lupta cu Jamesl.In 'New Moon' avem:clanul varcolacilor,Volturi,iar in "Eclipse" avem lupta epica,astfel cu fiecare carte,cu fiecare episod,filmele devin mai lungi,lucru distractiv de scris.De asemenea,faptul ca sunt putine personaje si am putut sa cresc o data cu ele,mi-a facut placere."
Scrii si pentru chimia dintre Rob si Kristen?
"Cand am scris 'Twilight' nu stiam ce actori vor juca,asa ca am scris in 'gol'.Cand am aflat cine va juca,a trebuit sa rescriu unele lucruri,initial scrisesem pe un ton usor de comedie,lucru care nu se potrivea cu actorii.Pentru "New Moon" si "Eclipse" mi-a fost usor pentru ca deja ii cunosteam pe actori.La "Eclipse" a fost cel mai usor.Stephenie crease deja atractia dintre personaje.Nu cred ca filmele ar fi avut asemenea succes daca nu jucau Rob si Kristen si daca atractia dintre ei nhu era atat de puternica."
Cum a fost atmosfera pe platourile "New Moon"?
"New Moon" a fost unul dintre cele mai vesele platouri la care am fost.Tipul care m-a ales mi-a zis 'O sa fie un loc grozav,Chris Weitz este genial',iar eu i-am zis 'Ok,nu trebuie sa exagerezi'.Dar acnd am ajuns,a fost incredibil.Chris este un maestru Zen.M-am dus la el si i-am zis 'Esti asa de relaxat si calm.Si toti aici sunt relaxati si calmi',la care el 'Habar nu ai cat ma va costa asta'.Sotul meu este diresctor asa ca stiam cat de greu este,trebuie sa opresti orice frustrare sau panica ca sa poti proiecta o asemenea atmosfera de calm.Sper ca a primit o vacanta bine meritata dupa terminarea filmarilor."
Ce parere ai despre schimbarea lui Rachelle Lefervre?
"O iubesc pe Rachelle,dar Bryce Dallas Howard?A fost jenant,dar cred ca Rachelle va continua cu alte proiecte foarte bune.Pur si simplu o iubesc.Sunt sigura ca si Bryce se va descurca de minune."
Exista si cartea a 4-a.Va continua proiectul?
"Nu pot sa ma gandesc ca Summit va renunta la asta.Acum ne concentram la "Eclipse".In curand vom incepe filmarile."
Tot in "Eclipse" va juca si actrita Jodelle Ferland.Deocamdata personajul ei nu stim sigur cine va fi,tot ce stim este ca va interpreta un vampir proaspat creat,probabil Bree.

2 comentarii:

  1. Berna love TWILIGHT6 august 2009 la 15:36

    super:X am stiut din prima ca Rob si Kris se potrivesc ca doua picaturi de apa...se contopesc perfect unul cu altul:X...ii ador si sunt innebunita de fericire de cand am aflat ca se va filma si BD tot cu ei:X...parerea mea ca ar fi fost ilogic sa renunte dupa 3 filme exact la ultimul, voi ce ziceti?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Logic...

    Era castigul prea mare pt. ei ca sa renunte si la al 4lea film nu i se pare?


    Cum ar fi fost replicile lui Rob si Kirs comice :-w?
    Hai ca replicile lui Rob sunt cat de cat ...
    Insa Kristen:|

    ^.^

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.