10 septembrie 2009

Interviu BBC cu Michael Sheen

BBC l-au intervievat pe Michael Sheen (Aro). El a vorbit despre securitatea pe platourile de filmare si despre fiica lui fana Twilight.
Michael Sheen povesteste ca exista persoane special angajate sa se asigure ca filmarile se desfasoara in secret. Ei trebuie sa interzica fanilor sa se apropie de platouri sau sa faca poze, dar spune ca in general fanii Twilight sunt bine-crescuti si ii lasa sa-si faca treaba.

Despre fiica lui spune: " Cel mai grozav este ca acum fiica mea are un poster cu mine pe perete, ceea ce e cel mai bun lucru care se putea intampla vreodata. Cand m-au intrebat prima data daca vreau rolul, eu nu citisem cartile si a trebuit s-o intreb pe fiica mea cum este personajul dar fara sa-i dau de banuit...pentru ca nu voiam sa isi faca sperante in cazul in care nu jucam in film pana la urma. Ea a spus ca isi imagineaza ca Aro, personajul meu, e chel. Dar in film are parul lung si negru, asa ca sper ca nu am dezamagit-o nefiind chel. A plans cand i-am spus. Orice ar fi, trebuie sa fiu prezent la premiera din LA. Asta e motivul pentru care ea a vrut sa joc in film, ca sa mearga si ea la premiera. "

O fiica foarte norocoasa.

2 comentarii:

Spune-ti si tu parerea.