29 octombrie 2009

Chris Weitz vorbeste despre "New Moon"


People.com au publicat un nou interviu cu Chris Weitz.
"Am facut tot ce am putut ca sa creem scenele romantice cat mai perfecte si pline de emotie,si mi-ar placea sa reusesc sa produc mai multe lacrimi decat alte filme,daca e posibil.Pacat ca nu putem masura cantitatile de lacrimi cu o marime speciala pentru ele.",zice Chris Weitz,cel care a preluat direct de la Catherine,postul de regizor pentru "New Moon".Tot el ne spune ca nu a fost usor sa produca pasiunea si durerea in mult asteptatul film."Mi-a fost greu pentru ca eram invidios pe Rob si Taylor.Ce am realizat a fost ca si ei o slujba grea,nu doar sa le joace pe personaje,ci sa si traiasca o viata analizata cat se poate de minutios."Chris zice ca atentia acordata vedetelor,in special in ceea ce priveste relatiile lor,a fost o provocare pentru toti."Sincer vorbind,chiar si filmarile erau foarte urmarite,se stia deja unde sunt platourile de filmare.Toate informatile erau impartasite pe internet,iar cand vreun actor se intorcea in Vancouver,toata lume deja stia.Tin minte o data,eram la restaurant cu unii actori,iar eu incercam sa-i ascund,baricadand ferestrele si rasturnand mesele."
In ciuda atentiei si faimei,ce-i inconjoara pe actorii din "New Moon",Chris crede ca ei se descurca foarte bine :"Sunt niste copii inteligenti,pot sa spun asta pentru ca eu am deja 40,sunt cu capul pe umeri,se descurca de minune."
Cat despre el :"In momentul in care apare filmul,am de gand sa plec departe pentru ca si asa nimeni nu prea stie cum arat.Asta e planul meu."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.