23 octombrie 2009

Interviu cu Chris Weitz


Regizorul "New Moon",Chris Weitz a acordat un nou interviu celor de la HollywoodReporter.Mai jos am tradus o parte din el.
De ce ai vrut sa faci un film din seria "Twilight"?
In mare parte din cauza emotiilor,in "New Moon" apare despartirea,depresia,reuniunea,euforia,toate astea sunt importante pentru mine.Imi plac foarte mult actorii,Kristen si Rob sunt amandoi foarte talentati.Si mi-a fost dor sa fac un film cu actori tineri.
Cat de mult ai lucrat cu Stephenie?
Foarte mult,ne-am inteles foarte bine.Am primit acordul ei sa fac filmul,desi nu era nevoie.La inceput am avut cateva discutii,eu lamurind-o ca nu vreau sa-i fur "copilul" sau sa-i stric opera.Apoi ne-am inteles de minune.
Ai primit vreo sugestie de la ea?
De obicei eu ii trimiteam mailuri cu intrebari,unde nu eram sigur cum sa procedez,iar alta data,cand faceam ceva nou,venea sa vada daca e bine sau nu.
Cum ar fi?
De exemplu,interiorul incaperilor celor de la Volturi.Cea mai batrana familie de vampiri locuieste in Italia,si era important pentru mine ca ei sa nu fie legati prin nimic de alti vampiri din alte filme.De aceea interioarele sunt facute in stil renascentist,foarte deschise la culoare,lucru la care nu te astepti intr-un film cu vampiri.
Apropo de Italia,cum te-ai descurcat cu faptul ca eroul povestii nu era foarte prezent in poveste?
Aici au fost 2 eroi,Rob si Taylor.Asta e si subiectul cartii,plecarea lui Edward si apropierea Bellei de Jacob.Cititori stiu asta.Povestea este despre pierdere,Bella se gandeste tot timpul la Edward,el e prezent prin absenta.Kristen si Taylor au facut o treaba minunata.Sunt persoane care prefera 2 ore de Rob,si le inteleg,dar cred ca-l voi aprecia mai mult dupa ce se intoarce.
Deci nu ai modificat povestea?
Nu,nu am vrut sa-l bagam asa pur si simplu in film.Tot ce am schimbat au fost efectele vizuale,in care Bella in vede pe Edward,nu doar il aude.
Cat de mult intercationezi cu fanii?
Nu foarte mult,am fost ocupat.Cred ca prin fiecare clip care este lansat,comunic intr-un mod cu ei.Verific cateodata si site-urile de internet,sa vad ce mai zic.
Care este site-ul tau preferat?
Nu am unul favorit,toate sunt frumoase.Imi place cand de la un site ajung la altul,cum unii pe altii se sustin si ajuta,chiar daca toata treaba asta nu le aduce bani,ii leaga pasiunea pentru "Twilight".
Este adevarat ca ai primit oferta pentru a regiza "Breaking Dawn"?
Nimic oficial.Prima data trebuie sa vedem reactia fanilor la film,apoi o sa discutam si alte proiecte.David se descurca de minune cu "Eclipse",iar cand aceasta va apare,el va fi candidatul preferat pentru "Breaking Dawn".
Ce s-a intamplat de fapt cu Rachelle?
Nu stiu nici eu multe despre asta.Cred ca a fost o problema cu orarele.Imi pare foarte rau pentru ea,dar in acelasi timp cred ca Bryce este o actrita minunata care va face o treaba foarte buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.