15 noiembrie 2009

Interviu cu Ashley

Am gasit un nou interviu acordat de Ashley Greene,celor de la
Moviefone
Desi munca ocupa mare parte a timpului ei,Ashley este mereu vesela.In ciuda orarului foarte incarcat,turul de promovare "New Moon",imediat dupa terminarea filmarilor pentru "Eclipse",cand reporterii au discutat cu ea la telefon,a fost foarte relaxata si vesela.
"Cel putin e acelasi proiect,nu e altceva unde pot sa incurc povestea.",spune ea razand.
Ashley nu a fost foarte cunoscuta inainte de a juca in "Twilight",un film care i-a schimbat radical viata"Trebuie sa fii foarte atent cand spui ca iarba e mai verde in cealalta parte.Sunt zile in care in nu vreau sa ma duc la lucru,ci sa dorm,dar imi zic,ca o sa pot sa dorm si peste 5 ani,sa am parte de asemenea oportunitati,la un an de zile,e o nebunie."
Atentia constanta din partea presei poate fi intimidanta si chiar actrita a recunoscut ca toata faima ce o incojoara,aduce cu sine si multe limitari."Oriunde merg este plin de camere,si oricand vorbesc cu cineva,apare o noua poveste,care prin intermediul internetul este raspandita foarte repede,si odata aparuta,foarte greu poti s-o corectezi.Asta este partea incorecta si greu de facut fata,dar la finalul zilei,aleg sa nu ma uit pe internet,ci sa-mi vad de treaba mea in continuare."
Desi paparazzi sunt o grija constanta,Ashley spune ca fanii sunt cei care pun lucrurile in perspectiva :"Sunt atat de multi fani care iti adora munca,si din cauza perosnajului pe care l-ai jucat,te adora si te sprijina.Este incredibil.Nu aveam de unde sa stiu ca o sa le placa de mine sau nu,daca nu,erau pricopsiti cu mine 3 ani!Asa ca pot spune ca sunt foarte norocoasa ca le-am placut."
Cu premierea "New Moon" fiind atat de aproape,multi fani sunt curiosi cat de mult se aseamana filmul cu cartea. :"Am ramas destul de fideli cartii.Cred ca fanii ne-ar fi omorat daca schimbam.Diferenta este ca in carte,stii ca Edward e in mintea Bellei,iar in film chiar poti sa-l vezi,cred ca fanii vor sa-l vada,asa ca l-am pastrat."
Rolul lui Ashley in "New Moon" este unul mult mai mare decat in "Twilight",iar actrita este desigur foarte incantata de asta :"Se dezvolta relatia dintre Alice si Bella,si mai e furtul masinii.Asta a fost foarte distractiv.Nu stiam dinainte ca o sa ma lase sa conduc masina,am aflat in ziua filmarilor,m-au lasat sa lucrez cu cineva ca sa pot face totul bine."
"Eclipse" promIte sa aiba multe scene de lupta,iar actrita a dezvaluit ca multi actori si-a facut propriile cascadorii,fara sa se raneasca."Dublura mea face parte din "Cirque Du Soleil",ea a facut mai bine decat mine.Acum simt o mare nevoie sa fac un film de actiune."
Si asta s-ar putea intampla mai repede decat crede.Am intrebat-o despre viitoarele proiecte,dar este inca indecisa :"Cred ca dupa ce terminam conferintele pentru "New Moon",o sa-mi iau o vacanta.Probabil prin ianuarie o sa caut altceva."

2 comentarii:

Spune-ti si tu parerea.