6 noiembrie 2009

Interviu cu Melissa Rosenberg

Un nou interviu cu scenarista filmului "New Moon" a aparut pe internet.
Summit ii rasplateste pe fanii italieni cu clipuri exclusive din film,dupa care noi,ceilalti tanjim!
Da,au vazut foarte multe clipuri!A fost placut la show,fanii au fost foarte receptivi si draguti cu noi.
Ai vazut varianta finala a filmului?
Doar varianta bruta,unele efecte speciale inca nu fusesera adaugate.Trebuie sa va spun ca e putin haios deoarece multe scene ale regizorului trec si prin mainile mele.Ca si scenarist,deja ai vazut filmul in capul tau,iar acela costa foarte multi bani.Asa ca scenele directotului sunt de multe ori dezamagitoare pentru tine,deoarece nu se campara cu secventele din capul tau.Dupa 10 minute dupa ce am vazut scenele regizate de Chris,am zambit.Imi ziceam ca numele meu o sa apara pe asta.Eram foarte fericita.E foarte bun,sincer va spun,este foarte bun.
La filmarile "New Moon" ne-am intalnit chiar cand tu ai ajuns sa vezi ultimele detalii si imi spuneai ca esti foarte multumita de scenele cu Volturi.
Da,arata foarte bine si asta la ecran mic.La cinema o sa fie mult mai bine,cu sunetele si imaginile mult mai intense.Toate astea am facut cu un buget destul de mic.Filmele "Harry Potter" au un buget de 150-200 milioane $,iar noi am avut jumatate.
Ai mai adaugat cateva scene in film care nu erau in carte,de exemplu atunci cand Jacob ii da Bellei un cadou,prinzatorul de vise.Poti sa ne spui mai multe despre asta?
Un prieten scriitor mi-a sugerat asta.Cautam ceva care sa evidentieze relatia dintre cei doi,ei ii poate oferi cadouri,in timp ce Edward nu.O relatie normala intre doi prieteni,doar ca Jacob este indragostit de ea.El ii prezinta banal cadoul,dar de fapt l-a cautat mult timp.Vroiam sa fie ceva special pentru el si cultura lui si potrivit tematic :filmul este plin de visele Bellei.Asa ca tematic,cadoul s-a integrat bine.Ii multumesc prietenului meu pentru idee.
Care este scena ta preferata noua din film?
Cred ca scenele de la final,de la confruntarea cu Volturi.In carte,conflictul este verbal,Jane il ataca pe Edward,este foarte frumos descris in carte.Dar nu exista o reprezentare pentru asta.Asa ca pentru film,m-am gandit sa exteriorizez conflictul,sa-l transform intr-o lupta.Scenariul este la fel,doar putin mai detaliat.
Vedem lupta dintre Edward si Felix intr-unul din ultimele trailere.Arata foarte interesant.
Va spun,Chris si echipa lui de cascadori sunt fantastici.Daniel(Felix) a facut o treaba extraordinara.
In "Twilight" ai folositi citate din carte.Faci asta si in "New Moon" si "Eclipse"?
Exista cateva citate inserate.In unele cazuri parafrazez,dar incerc pe cat posibil sa le folosesc.Sunt foarte importante.Aduc aroma cartilor si cu siguranta si filmelor.
Fanii vor sa stie daca scena cu cererea in casatorie se regaseste in film?
Apare la final in "New Moon".In "Eclipse" este la fel ca si in carte.Mi se pare o scena foarte importanta,cand Edward se pune in genunchi,cu inelul mamei sale,iar Bella accepta.Aceasta a fost cea mai romantica scena din cele 4 carti.
Exista atat de multe scene in carti,incat am impresia ca fara ele,filmele nu ar ramane fidele cartilor.
Da,exista unele foarte importante si care neaparat trebuie sa apar si in filme.
Se zvoneste ca daca va se va filma "Breaking Dawn",ar trebui sa aiba limita de varsta,plus 13 ani.Asta ar insemna sa adaptati filmul.
Trebuie sa-ti cunosti audienta...si da,poate ca va fi nevoie de limita de varsta.
Este evident ca in "Breaking Dawn" sunt niste situatii nerecomandate copiilor.Cum o sa te descurci cu asta?
Daca ar fi sa scriu,sunt sigura ca ar fi multe lucruri nepotrivite,dar nu cred ca asta va fi o problema.
Mai ai si alte proiecete in desfasurare acum?
Toata asteapta.Inca ma gandesc ce sa aleg.
Cand ai inceput sa scrii,te-ai gandit ca o sa scri despre vampiri si varcolaci?
Sincer,niciodata nu stii despre ce o sa scrii.Am sperat sa scriu despre vampiri,sunt o mare fana a seriei "Buffy".Nu m-am gandit serios cand am primit oferta,mi-a placut si am acceptat-o.Nu am anticipat succesul ei.
Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti si tu parerea.