25 martie 2010

Interviu cu Melissa

Seatle Times a postat un nou interviu cu Melissa Rosenberg.
Cat de diferiti au fost regizorii celor 3 filme din Saga Twilight?
Cu Catherine Hardwicke am avut foarte putin timp de lucru la dispozitie,eu o hraneam cu foi.A fost o colaborare intensa.Cand Chris s-a apucat de "New Moon" deja terminasem partea a doua a scenariului ,am facut cateva verificari si i l-am dat,iar el a avut cateva schimbari...David Slade este un regizor foarte vizual,iar pentru "Eclipse" am reusit sa scriu cateva secvente chiar pe gustul lui.
Cat de apropiat ai lucrat alaturi de Stephenie Meyer?
Ne-am apropiat cu fiecare film.La primul film,mi-am pastrat privat lucrul.Dar,odata ce am cunoscut-o am realizat ca nu e nevoie sa fac asta,pentru ca ea este o persoana foarte colaborativa,fluida si pretuieste munca.Pentru "New Moon" citise toate schitele,dar la "Eclipse" am rugat-o sa citeasca rezumatul,ceea ce a fost putin ciudat.Era foarte riscant pentru ca era inca devreme.Atunci imi place mie sa lucrez,pentru ca atunci hotarasc ce o sa apara si ce nu,ce e real si ce e inventat.
Ce parere ai de criticile care spun ca filmele s-au distantat de carti?
Oamenii trebuie sa inteleaga...adaptarea unei carti nu consta in simplul fapt de a pune pe ecran ce e in carte..asa ar rezulta cel mai plictisitor si lung film din lume.Un roman este complet diferit.E pictura versus sculptura...obiectivul meu este sa duc publicul in aceeasi calatorie emotionala ca si cartea.Asta a reusit unora,si unora nu.
Va fi "Breaking Dawn" impartit in 2 filme?
Eu personal cred ca este prea multa poveste pentru un singur film.Speranta este sa fie 2 filme,dar nimic nu e hotarat inca.
Scenarista filmelor din Saga Twilight a postat pe pagina ei de a Facebook poza pe care o vedeti in stanga de la filmarile "New Moon" din Italia.

2 comentarii:

  1. ori scenariul a fost oarecum ,,fasait"...ori regia proasta, ca pentru New Moon.....decretez: dezamagita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Singura mea speranta e ca scenariul pt BD sa-l faca altcineva,toate scenariile ei sunt lipsite de orice emotie!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.