26 octombrie 2010

Interviu cu Rob, Kristen si Taylor


Sky Movies au publicat un interviu in exclusivitate cu cei trei.

L-am tradus pentru voi. Enjoy!

Deci, al treilea film a fost lansat si va pregatiti pentru al patrulea. V-ati asteptat ca Twilight sa aiba atat de mult succes?

Taylor Lautner: A fost o mare surpriza. Cand filmam Twilight credeam ca facem doar un film care ne pasiona pe noi. Nu stiam daca o sa mai vrea sa-l vada si altcineva. Habar n-aveam ce o sa urmeze si ca o sa devina din ce in ce mai cunoscut.

Robert Pattinson: In principiu credeam ca este un filmulet intunecat, o poveste de dragoste cu vampiri. Si apoi a ajuns sa fie atat de important... Nu ma asteptam deloc. Dar nu e ca si cum nu mi-ar fi convenit ca a devenit brusc un film faimos. E grozav.

Kristen Stewart: E interesant ca e un film fantastic plin de mitologie. Deci are incarcatura emotionala. Cred ca de asta place publicului feminin atat de mult, pentru ca e un subiect un pic mai serios decat ceva cu care te-ai putea intalni in viata reala. Are mai multa pasiune decat poti sa simti in mod obisnuit.

S-au schimbat vietile voastre din cauza atentiei presei si fanilor?

Taylor: Da, un pic. Pentru ca nu e normal sa te trezesti si sa ai 12 masini pline de paparazzi care te pandesc si au de gand sa te urmareasca intreaga zi.

Kristen: E tare haios cand cad unii peste altii pentru ca incearca sa alerge cu spatele ca sa te fotografieze. De cate ori ma vedeti fericita intr-una din pozele facute de paparazzi inseamna ca ma amuz pe seama lor.

Taylor: Dar avantajele acestei cariere depasesc cu mult dezavantajele. M-am distrat mai bine ca niciodata in astia doi ani. Dar e foarte important sa nu lasi celebritatea sa-ti afecteze viata. Eu chiar traiesc in doua lumi diferite. Am lumea Twilight si am lumea pe care o aveam si inainte, cea cu familia si prietenii.

Robert: Sunt destul de ingrijorat ca se termina seria Twilight, pentru ca a fost ca un fel de plasa de siguranta.Nu-ti poti permite sa faci greseli cand urmeaza sa mai faci inca un film Twilight. Dar dupa asta, banuiesc ca esti de capul tau.

Ati lucrat impreuna de ceva timp. Cum s-au schimbat relatiile dintre voi?

Kristen: Acum avem relatii complet diferite. Am devenit buni prieteni...Tin foarte mult la Rob si Taylor, suntem apropiati si nu e deloc ciudat.

Taylor: Da, am devenit din ce in ce mai apropiati. Vreau sa spun ca acum suntem cei mai buni prieteni si e incredibil cat de mult ne foloseste asta. Suntem capabili sa fim mai deschisi unul cu celalalt si sa ne distram mai bine. Cred ca asta creaza un mediu mai bun de lucru.

Va enervati vreodata unul pe celalalt?

Kristen: Ei nu ma enerveaza (rade). Avem o relatie normala, putem sa fim sinceri fara sa ne ingrijoram ca am putea sa ne jignim reciproc.

Taylor: Kristen si cu mine suntem foarte apropiati (ii arunca o privire de provocare lui Robert). Vorbim despre orice. In timpul liber ori ne jucam fodbal, ori imi arunca un grepfruit ca eu sa-l prind in gura...Te poti plictisi ingrozitor pe platouri uneori. Nu stiu cum am putea sa filmam seria daca n-am fi atat de apropiati. Ar fi un cosmar.

Taylor si Rob, personajele voastre sunt rivale in filme. A fost dificil sa filmati acele scene, in special in Eclipse, cand va luptati?

Taylor: Rob e foarte amuzant. De exemplu in scena cortului, cand trebuia sa tipam unul la altul, era foarte greu sa il urasc, pentru ca Rob e foarte de treaba. Asa ca faptul ca trebuia sa ma uit in ochii lui si sa strig la el era dificil. De fiecare data cand se striga “Taiati”, amandoi izbucneam in ras. Deci a fost destul de complicat.

Robert : Eram intr-o dispozitie foarte ciudata cand filmam scena aia(rade). Dezvoltasem o obsesie pentru cuvantul “thoughts”(ganduri), pentru ca spus cu accent american suna ca ‘farts’(vanturi). Si nu reusisem sa trec peste asta toata ziua. Replica de inceput era “Can you at least keep your thoughts to yourself?”(Poti macar sa-ti tii gandurile pentru tine?) Adica, stateam in cort si de fiecare data (rade)... Iar Taylor a ajuns la punctul in care zicea: “Nici macar nu suna la fel. Nu esti deloc amuzant.”

Se intampla des asa?

Robert: A fost o scena in care Kristen trebuia sa para ca doarme. Iar eu ma uitam in jos la ea, iar ea facea tot posibilul ca sa ma faca sa rad. Dar pana la urma scena a capatat intensitate, prin faptul ca eu incercam atat de tare sa nu rad.

Jacob si Bella sunt foarte aproape de a fi impreuna in Eclipse. Va face asta sa va simtiti ciudat ?

Taylor: A fost bine pentru Jacob ca a profitat de moment si a sarutat-o pe Bella pentru prima data. Cu siguranta (rade).

Rob: Nu numai ca se saruta, dar nici nu filmeaza scenele cu saruturi cand sunt si eu de fata. Ajungi sa te simti ca si cum esti inselat...Ma intorceam pe platou si intrebam: “Deci, cum a fost?

Taylor: A fost un sarut in punctul culminant al filmului. Eram pe varful muntelui si peisajul era incredibil. Era un moment foarte important, foarte emotionant...Dar era caraghios pentru ca de fiecare data dupa ce eu si Kristen ne sarutam, Kristen se uita la mine si zicea: Tocmai ne-am sarutat. Si eu raspundeam: Da, ne-am sarutat. A fost haios.

Va simteati jenati?

Taylor: Nu, cand filmam scenele, eu si Kristen suntem Jacob si Bella, indiferent ce facem, fie ca ne sarutam sau ne certam. Cu siguranta traim personajele pentru ca dupa trei filme deja vine de la sine.

Kristen: Da, probabil ca sunt considerata destul de sarita de pe fix acum, pentru ca m-am implicat atat de tare in realitatea Twilight.

Puteti sa ne spuneti ceva despre Breaking Dawn?

Kristen: Pai, o sa fie impartit in doua filme si incepem sa filmam in noiembrie.

Taylor: Sunt foarte incantat ca vor fi doua filme. Cred ca o sa iasa foarte bine si sunt incantat ca avem ocazia sa lucram Bill Condon [noul regizor]. Cand am auzit ca e posibil ca el sa regizeze, am zis: Ok, o sa fie genial.

Kristen: Cred ca fiecare regizor s-a potrivit in proiect foarte bine. Catherine a fost foarte ancorata in viata tinerilor, cercetare si lucruri de genul asta. E foarte greu de descris cum e Chris. A dat dovada de atat de multa empatie si inteligenta... Eu aveam nevoie de un model, iar el a fost dispus sa ma ghideze. David are o sensibilitate mai morbida. Ceea ce e bine, pentru ca Eclipse a fost mai infricosator.

Cum s-au schimbat personajele pe masura ce povestea din filme progreseaza?

Robert: Cand am citit prima data cartile, am zis...Nu pot sa joc rolul asta. E imposibil. Dar am incercat tot timpul sa–l fac pe Edward sa fie modest si nemultumit de sine. Indiferent de ce spun ceilalti despre el, indiferent ce fapte eroice face, e imposibil sa-l convingi ca a facut ceva bine. Si singurul lucru care il face sa simta ca traieste, sa simta in general, e Bella.

Taylor: In New Moon am jucat un rol cu o personalitate segmentata. In prima parte eram vechiul Jacob, in a doua eram noul Jacob. In Eclipse, Jacob s-a maturizat si e mai serios, pentru ca stie cu ce are de-a face acum. Asta e o provocare din punct de vedere emotional. De asta Eclipse e filmul meu preferat, pentru ca tot ce e grozav la seria asta: dragostea, actiunea, suspansul, totul, ajunge la un cu totul alt nivel in Eclipse. Este apogeul triunghiului amoros. Bella este impartita intre cei doi, care se lupta intre ei la propriu.

Kristen: Pai, in Breaking Dawn, Bella devine sotie. Devine mama. Din fericire am jucat rolul ei de ceva vreme, pentru ca daca Breaking Dawn ar fi fost un film de sine statator, ar fi fost mult mai greu sa joc o tanara nevasta si mama. Dar pentru ca o joc de cand ea avea 17 ani, este o evolutie progresiva. Cred ca asta e grozav la seria Twilight. I-a luat mult sa ajunga in acest punct, pierde multe dar le recupereaza. Pentru a lua decizii ca astea, trebuie sa te cunosti foarte bine, sa ai incredere in tine, iar ea reuseste asta. Este foarte directa si sincera in legatura cu totul din viata ei. Sunt incantata ca ii cunosc pe baieti atat de bine si ca mergem impreuna pe acest drum.

Update: Ii rugam pe cei care preiau traducerea sa ne mentioneze ca sursa.

3 comentarii:

  1. mentin parerea ca producatorii au macelarit NM, au minimalizat Eclipse....pana acum TW ramane cel mai bun, Ce vor face cu BD, vom vedea!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte tare! :)
    si traduci si A-Z Twilight, articolul de mai jos de pe sky movies??te roooooooog! :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey Alexandra
    Am citit A-Z Twilight, dar e un articol mai vechi, de dupa lansarea New Moon (cred) si nu prea contine informatii noi. Sunt doar cateva speculatii referitoare la urmatoarele filme si niste fragmente de interviuri. Ai gasit ceva care te interesa in mod special in articol?

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti si tu parerea.