19 ianuarie 2012

Ashley Greene continua filmarile pentru “Pan Am”


Daca in urma cu doua luni turna primele ei scene pentru serialul “Pan Am”, tanara actrita americana Ashley Greene (24 de ani) a reluat astazi filmarile pentru productia ABC, in care a acceptat sa apara in calitate de invitata speciala. Prezentandu-se la datorie dis-de-dimineata, ambasadoarea Donna Karan a fost surprinsa in actiune de paparazzi alaturi de actorul Michael Mosley (33 de ani) in zona Gramercy Park din New York, cei doi sarutandu-se sub privirile a zeci de curiosi adunati in jurul echipei de filmare. Si desi initial semnase pentru trei episoade, se pare ca Ashley s-a atasat de personajul Amanda Mason, acceptand sa-si prelungeasca contractul cu “Pan Am”. Ashley va reveni pe marile ecrane peste cateva luni, odata cu premiera comediei “LOL”.
Ashley Greene continua filmarile pentru Pan Am Ashley Greene continua filmarile pentru Pan Am

Un comentariu:

Spune-ti si tu parerea.